Sunday, 16 October 2011

Sweet Stuff !!!

I have to admit that my crafting motviation has been on the thin side over the last few months, plus luck of time was always an excuse. But I'm ready to come back!
So bear with me and you'll see more jewellery, cards and who knows what else I decide to make :)

As I mentioned yesterday, I really feel Christmas coming.
So many of you have already prepared candy/give away and want to make other people happy so I thought it's my turn now :)

I prepared something specially for this occasion as it's my first candy!
It's a freshly made necklace with matching earrings



All you need to do is:
Jedyne co musisz zrobic to:

1. Share and link the picture of the sweet stuff on your blog (side panel).
Prosze o umieszczenie podlinkowanego banerka na pasku bocznym

2. Leave your comment below that you wish to join. If you don't have a blog, please leave your email   address in a comment!
Pozostawienie komentarza wyrazajacego chec udzialu w zabawie. Osoby nie posiadajace bloga, prosze o pozostawienie adresu email w komentarzu

3. I would be very very happy if you be my follower but it's not a requiremetns, so it's entirely up to you.
Byloby mi bardzo milo gdybiscie dolaczyli do osob obserwujacych mojego bloga, nie jest to jednak warunek koniczny

I'll ship anywhere in the world!!!

Remember the closing date is 25.11.2011 (midnight, english)
Pamietajcie data zakonczenia to 25.11.2011 (polnoc, czasu angielskiego)

Good luck everyone!!!
Powodzenia!!!

55 comments:

  1. Piękny komplet!!!Staję szybciutko w kolejce.Może mi się poszczęści:D:D:D

    ReplyDelete
  2. Wow! Świetny naszyjnik. Na prawdę bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam Cie.

    ReplyDelete
  3. Ja tez ja tez chcem :)Aga

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny komplet :) ustawiam się w kolejce :)

    ReplyDelete
  5. Za takim pięknym kompletem na pewno ustawi się spora kolejka:)

    ReplyDelete
  6. Ja też poproszę:))Piękne, stonowane kolory. Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  7. skoro mam zaproszenie :) to jestem :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    ReplyDelete
  8. fascynuja mnie koraliki robione na szydelku, wygladaja przecudnie szczegolnie w zestawieniu z innymi kamieniami - niestety ja i szydelko to czysta pomylka, a raczej mam dwie lewe rece do takich precyzyjnych robotek, a moze za malo cierpliwosci, sama nie wiem
    no nic, chodzi o to, ze twoj komplet bardzo mi sie podoba wiec staje w kolejce po to szczescie :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Oj tak warto jest stanąć w tej kolejce i trzymać za siebie mocno kciuki:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Zapisuję się z przyjemnością! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. Ale śliczny komplecik więc i mój e-mail na blog Sweet Stuff leci.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    ReplyDelete
  12. Kapitalny komplet! Piszę się a jakże!

    ReplyDelete
  13. ja również ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do mnie

    ReplyDelete
  14. Przyłączę się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. I really like, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ...bardzo ładne, stoję :) ; pozdrawiam i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  17. moje ulubione kolorki:-)))
    ustawiam sie i czekam na wyniki!

    ReplyDelete
  18. Cudeńka proponujesz, więc my też się dopisujemy do kolejki:)

    Zapraszamy na nasze candy:
    www.piecykowo.blogspot.com

    Pozrawiamy:)

    ReplyDelete
  19. Och piękności przygotowałaś... ustawiam się w kolejce :)

    ReplyDelete
  20. Cudowności :)
    Zgłaszam się i obserwuję :)

    ReplyDelete
  21. i ja spróbuję szczęścia
    Pozdrawiam Kasia
    ka.strzalka@wp.pl

    ReplyDelete
  22. Piękny komplet, chętnie stanę w kolejce po niego :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    ReplyDelete
  23. Moje kolory więc nie mogę się nie zapisać :) zapraszam na Candy do siebie :) pozdrawiam.

    ReplyDelete
  24. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    ReplyDelete
  25. Zapisuje się także:) Komplet ma przecudne kolory, takie jakie lubię najbardziej.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  26. Nie mam bloga, zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    e-mail: klaudia121121@wp.pl
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  27. w moich ulubionych kolorkach...mmmm...mmmuszę go mieć :)

    Pozdrawiam gorąco!
    www.plecionkijoanki.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Cudny komplet chętnie go ponoszę :).

    ReplyDelete
  29. przepiękny zestaw:) zapisuję się:)

    ReplyDelete
  30. Lubię niebieski i to bardzo. Chętnie przygarnę.
    madzialenkujemy.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Pięknie :) Zgłaszam się i ja. http://boniffacy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Oczywiście, że się zapiszę i to bez żadnego ale;)
    Komplet biżuterii śliczny i bardzo pracochłonny. Wiem coś o tym, bo kiedyś zrobiłam podobny, ale jedynie z pięcioma kulkami obszytymi szydełkiem:)
    Pozdrawiam i czekam na losowanie:)

    ReplyDelete
  33. Ciekawy komplet, zwłaszcza, że ja na szydełku próbowałąm i musiałam niestety zrezygnować...
    Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam.
    Przy okazji zapraszam na candy u mnie:
    mariolka1986.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Śliczny komplet i w dodatku w "moich" kolorach:) Oczywiście ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!:)

    ReplyDelete
  35. Prześliczny komplecik :)
    Zgłaszam się oczywiście :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  36. Śliczne kolory, i świetne połączenia koralików.
    Fajnie bym w nich wyglądała, może będą moje?

    ReplyDelete
  37. Your candy just awesome! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. Linked candy on my sidebar and I'm your follower.

    ReplyDelete
  38. Zapisuję się chętnie :) Info w pasku bocznym u mnie na blogu :) Piękny komplet!!! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  39. Piękny zestaw - oryginalny i taki wychuchany! Podoba mi się bardzo dlatego z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  40. Очень красивый комплект. Я участвую в розыгрыше. http://olgaolivia35.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. śliczności ;>
    Baner na :
    stylizacje-i-makijaze.blogspot.com
    obs. jako npmg :D

    ReplyDelete
  42. Ja też się zgłaszam.
    Justyna
    justyna_20@autograf.pl

    ReplyDelete
  43. Ja tez sie chetnie dopisuje.
    http://alicja11.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Pewnie że się zapisuję. I zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  45. zapisuję się ;))

    nothingbutchickens.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. ho ho ho ustawiam się w kolejce ;)

    ReplyDelete
  47. To i ja ustawiam się w kolejce po te śliczności.
    agusia_w85@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  48. Sliczne,,tez sie przylaczam..
    http://ewcia-kolczyki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Chętnie stanę do takich cudowności.
    Info o candy na tym blogu http://meitai-by-martala.blogspot.com/
    Zapraszam też na candy do mnie http://pogodzinach7.blox.pl/2011/11/CANDY-u-mnie-juz-Mikolaj.html

    ReplyDelete
  50. Prześliczna nagroda:) staję do kolejki i biegnę dołączyć do obserwujących oraz rozgościć się na blogu:)

    ReplyDelete
  51. http://poppylover-poppystyle.blogspot.com/ моя ссылочка справа в хронологическом порядке. Желаю успехов - личных и творческих!)

    ReplyDelete
  52. Z miłą chęcią dołączę do zabawy :)
    Banner dodany
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!