Sunday, 27 November 2011

Candy winner :)

Hello Friends,
Please accept my apologies for my delay in announcing the winner.
I would like to say a massive thank you to everyone who entered my candy draw and left me some wonderful comments! I appreciate them so much! Big thanks to all my folowers for their support and a big hello to all my new ones :)
I actually feel bad that I've got just one prize for you, would be nice to send something to everyone

There are 55 comments under the Sweet Stuff post, one person didn't say she wants to enter as well as she didn't have the picture of the sweet stuff on her blog, so 54 of you enter the draw

That's a list of all your comments with numbers, so you can check out which is yours:


Witajcie,

Chcialabym bardzo was przeprosic za opoznienie w ogloszeniu wynikow.
Bardzo bardzo dziekuje wszystkim za wziecie udzialu w candy i zostawienie tylu cudownych komentarzy. Bardzo to doceniam! Dziekuje bardzo sledzacym moje blogowe poczynania za wsparcie oraz witam serdecznie wszystkich nowych gosciJ

Było 55 komentarzy pod postem Sweet Staff, jedna osoba nie wyrazila checi udzialu w zabawie  i nie posiada banerka na blogu, tak wiec losuje z posrod 54 osob.

A to lista waszych komentarzy oraz wasze numerki:


1. Monika said...
Piękny komplet!!!Staję szybciutko w kolejce.Może mi się poszczęści:D:D:D
2. Anonymous said...
Ja tez ja tez chcem :)Aga
Bardzo ładny komplet :) ustawiam się w kolejce :)
Za takim pięknym kompletem na pewno ustawi się spora kolejka:)
5. Pętliczka said...
Ja też poproszę:))Piękne, stonowane kolory. Pozdrawiam serdecznie :)
6. niebieskości said...
skoro mam zaproszenie :) to jestem :)
Pozdrawiam,
Agnieszka
7. neilii said...
fascynuja mnie koraliki robione na szydelku, wygladaja przecudnie szczegolnie w zestawieniu z innymi kamieniami - niestety ja i szydelko to czysta pomylka, a raczej mam dwie lewe rece do takich precyzyjnych robotek, a moze za malo cierpliwosci, sama nie wiem
no nic, chodzi o to, ze twoj komplet bardzo mi sie podoba wiec staje w kolejce po to szczescie :)
pozdrawiam
8. Czarna Lola said...
Oj tak warto jest stanąć w tej kolejce i trzymać za siebie mocno kciuki:)
http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/
9. maneruki said...
Zapisuję się z przyjemnością! Pozdrawiam!
10. AW said...
Ale śliczny komplecik więc i mój e-mail na blog Sweet Stuff leci.pozdrawiam
wara44@onet.pl
Kapitalny komplet! Piszę się a jakże!
12. Etoile said...
ja również ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do mnie
13. ROMA said...
Przyłączę się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
14. inga said...
I really like, I hope for the best.
http://inga2010.blogspot.com/
15. incognito said...
...bardzo ładne, stoję :) ; pozdrawiam i zapraszam do siebie
16. esophie said...
moje ulubione kolorki:-)))
ustawiam sie i czekam na wyniki!
Cudeńka proponujesz, więc my też się dopisujemy do kolejki:)

Zapraszamy na nasze candy:
www.piecykowo.blogspot.com

Pozrawiamy:)
18. LavInArt said...
Och piękności przygotowałaś... ustawiam się w kolejce :)
19. Aleksnadra said...
Cudowności :)
Zgłaszam się i obserwuję :)
20. strzaleczka said...
i ja spróbuję szczęścia
Pozdrawiam Kasia
ka.strzalka@wp.pl
21. Asia-majstruje said...
Piękny komplet, chętnie stanę w kolejce po niego :)
Pozdrawiam,
Asia
22. Wiewióra said...
Moje kolory więc nie mogę się nie zapisać :) zapraszam na Candy do siebie :) pozdrawiam.
23. lapappilon said...
Hello!
I want to play with you, please enter my name...
I post in my sidebar...
lapappilon@gmail.com
lapappilon.blogspot.com

Hugs
Eva from Serbia
24. Marzena said...
Zapisuje się także:) Komplet ma przecudne kolory, takie jakie lubię najbardziej.Pozdrawiam :)
Nie mam bloga, zgłaszam się :)
Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
e-mail: klaudia121121@wp.pl
Pozdrawiam
26. Joanna Perfecka said...
w moich ulubionych kolorkach...mmmm...mmmuszę go mieć :)

Pozdrawiam gorąco!
www.plecionkijoanki.blogspot.com
27. raeszka said...
Cudny komplet chętnie go ponoszę :).
Szukam szczescia :)
29. Dzieła Madame said...
przepiękny zestaw:) zapisuję się:)
30. flower said...
Lubię niebieski i to bardzo. Chętnie przygarnę.
madzialenkujemy.blogspot.com
31. Boniffacy said...
Pięknie :) Zgłaszam się i ja. http://boniffacy.blogspot.com/
32. Alicja said...
Oczywiście, że się zapiszę i to bez żadnego ale;)
Komplet biżuterii śliczny i bardzo pracochłonny. Wiem coś o tym, bo kiedyś zrobiłam podobny, ale jedynie z pięcioma kulkami obszytymi szydełkiem:)
Pozdrawiam i czekam na losowanie:)
33. Mariolka... said...
Ciekawy komplet, zwłaszcza, że ja na szydełku próbowałąm i musiałam niestety zrezygnować...
Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam.
Przy okazji zapraszam na candy u mnie:
mariolka1986.blogspot.com
34. Alicja said...
Śliczny komplet i w dodatku w "moich" kolorach:) Oczywiście ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!:)
35. Tina said...
Prześliczny komplecik :)
Zgłaszam się oczywiście :)
Pozdrawiam :)
36. barbaratoja said...
Śliczne kolory, i świetne połączenia koralików.
Fajnie bym w nich wyglądała, może będą moje?
37. Ukka said...
Your candy just awesome! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. Linked candy on my sidebar and I'm your follower.
38. JaMajka said...
Zapisuję się chętnie :) Info w pasku bocznym u mnie na blogu :) Piękny komplet!!! Pozdrawiam!
39. Magda said...
Dołączam do zabawy :-)
40. Saba said...
Piękny zestaw - oryginalny i taki wychuchany! Podoba mi się bardzo dlatego z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.
41. olgaolivia35 said...
Очень красивый комплект. Я участвую в розыгрыше. http://olgaolivia35.blogspot.com/
42. npmg said...
śliczności ;>
Baner na :
stylizacje-i-makijaze.blogspot.com
obs. jako npmg :D
43. Anonymous said...
Ja też się zgłaszam.Justyna
justyna_20@autograf.pl
44. alicja11 said...
Ja tez sie chetnie dopisuje.
http://alicja11.blogspot.com/
45. madziusiek19 said...
Zapisuję się!!! :)
46. Karolina said...
Pewnie że się zapisuję. I zapraszam do siebie :)
47. niwatori said...
zapisuję się ;))

nothingbutchickens.blogspot.com
48. Dorota said...
ho ho ho ustawiam się w kolejce ;)
49. agusia said...
To i ja ustawiam się w kolejce po te śliczności.
agusia_w85@poczta.onet.pl
50. Ewcia said...
Sliczne,,tez sie przylaczam..
http://ewcia-kolczyki.blogspot.com/
51.  martala said...
Chętnie stanę do takich cudowności.
Info o candy na tym blogu http://meitai-by-martala.blogspot.com/
Zapraszam też na candy do mnie http://pogodzinach7.blox.pl/2011/11/CANDY-u-mnie-juz-Mikolaj.html
52. j. said...
Prześliczna nagroda:) staję do kolejki i biegnę dołączyć do obserwujących oraz rozgościć się na blogu:)
53. poppylover said...
http://poppylover-poppystyle.blogspot.com/ моя ссылочка справа в хронологическом порядке. Желаю успехов - личных и творческих!)
54. angeluS said...
Z miłą chęcią dołączę do zabawy :)
Banner dodany
Pozdrawiam

The winner was chosem by Random.org and the number is.........1 - Monika
Szczesliwy numerek zostal wybrany przez Random.org i jest nim….1 - Monika

Because I was feeling  gutted that there is only one prize, I made 2 little surprises for my followers :)
Poniewaz  czulam sie zle, ze jest tylko jedna nagroda, postanowilam przygotowac 2 male niespodzianki dla osobek sledzacych mojego bloga:)



1. Poppylover
2. j.
3. pando-ra
4. alicja11
5. npmg
6. olgaolivia35
7. Ukka
8. raeszka
9. Klaudia Joanna Julia.
10. Marzena
11. eva
12. Petliczka
13.Aleksandra
14. incognito
15. scrapowe sosasowisko
16. Monika
17 Agnusen
18. robótkowe zacisze Agi
19. paauliska

First number chose by Random.org is.....15 - scrapowe sosasowisko
Pierwszy numerek wybrany przez Random.org jest…..15 - scrapowe sosasowisko

And that's the little surprise
A oto mala niespodzianka

and the second number is......17 - Agnusen
Drugi numerek to…17 - Agnusen
and the earrings for Agnusen
I kolczyki dla Agnusen


Hope you like what I preapred for you:)

CONGRATULATIONS for the winners! if you can email me with your addresses to agnieszka283@gmail.com I can post your prize over to you asap

Mam nadzieje,ze podoba sie wam to co dla was przygotowalam J

GRATULACJE dla zwyciezczyn! Prosilabym o maila z adresem wysylki  na agnieszka283@gmail.com. Wysle jak szybko sie da ;p
Thank you all!

Agnieszka

6 comments:

  1. Dzięki za dobrą zabawę :) Gratuluję Zwyciężczyniom :)

    ReplyDelete
  2. Dziękuje za zabawę :)
    A zwyciężczyniom gratuluję ;)

    ReplyDelete
  3. Pocieszenie jest cudowne! Kolczyki piękne! I to moja pierwsza wygrana w candy! Dziękuję! już wysyłam maila :)

    ReplyDelete
  4. Поздравляю девочек!!!

    ReplyDelete
  5. SZOK:)
    JAK JA SIĘ CIESZĘ:D:D:D!!!:)
    To się nazywa miec szczęście:D!!!
    Dziękuję przepięknie!!!!
    :D:D:D:D:D:):D:D:D:D:D
    czekam i czekam i już się doczekac przesyłki nie mogę:D
    :*:*:*:*:*:*wielki buziol!

    ReplyDelete
  6. Serdeczne gratulacje dla wszystkich laureatek :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!