Sunday, 26 February 2012

felt necklace

I wanted to try something new this time. I was thinking about making a necklace using felt beads for a little while. My sister found out about it and bought me some really nice stuff J Thank you so much Monika !!! I love them all!
And that’s my first felt beads necklace with matching earrings 

Chcialam sprobowac tym razem czegos nowego. Od pewnego czasu chodzily za mna filcowe korale. Moja siostra sie dowiedziala i obdarowala mnie cudenkami J Dziekuje ci bardzo Monika !!! Uwielbiam je!!!
A oto moje pierwsze filcowe korale z kolczykami do kompletu J













4 comments:

  1. hy hy hy:D oby dobrze się nosiły!:*

    ReplyDelete
  2. Fajne kolczyki - Aby takie stworzyć kupije sie gotowe kuleczki z filcu. Musze poszperać o tym w necie.
    U ciebie się nawet z języków obcych można podszkolić. Pisz częściej bloga a będę ci musiała płacić za korepetycje z angielskiego :)

    ReplyDelete
  3. hahaha no u mnie z tym pisanie to jakos tak zawsze srednio, nigdy nie wiem co mam napisac :/
    a co do filcowych korali to mnie strasznie korcic zrobic takie kulki samemu tylko az sie boje ile to bedzie trwalo no i jak tu zrobic zeby byly takiej samej wielkosci :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!