Saturday, 3 March 2012

My Birthday Candy :)

I'm having Birthday end of this month and I thought it's a good excuse to do CANDY :)

Moje urodzinki sa pod koniec miesiaca i pomyslalam, ze to dobry preteks na zrobienia CANDY :)

I'll be giving away 2 pairs of freshly made wire crochet earrings :)
Do wygrania sa 2 pary kolczykow szydelkowanych drucikiem:)





If you would like to win the earrings I've made for you this morning, all you need to do is:
Jesli chcecie zdobyc kolczyki, ktore dzis dla Was wyszydelkowalam, jedyne co musicie zrobic to:

1. Share and link the picture of my Birthday Candy on your blog (side panel).
Umiesc podlinkowany banerek w pasku bocznym swojego bloga

2. Leave your comment below that you wish to join. If you don't have a blog, please leave your email address in the comment!
Zostaw komentarz wyrazajacy chec udzialu w zabawie. Jesli nie posiadasz bloga, prosze zostaw swoj adres email w komentarzu

3. If you are/become my follower you can leave 2 comments: and increase your chance to win )
Jesli jestes/zostaniesz obserwatorem mojego bloga mozesz zostawic 2 komentarze i zwiekszyc swoja szanse na wygrana  :)

I'll ship anywhere in the world!!!

I will pick 1 random winner 28.03.2012 on my Birthday:)
Wylosuje 1 zwyciezce 28.03.2012 w moje urodzinki :)

Good Luck!
Powodzenia!

63 comments:

  1. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    e-mail: klaudia121121@wp.pl

    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  2. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce!!! Piękne kolczyki! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście się zapisuję:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Piękne!:) Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam :)
    n.regina59@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Witaj. Śliczną biżuterię tworzysz i chętnie zapisze sie w kolejce po kolczyki - są piękne.
    Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :
    http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ... i chętnie zostałam obserwatorem :)

    ReplyDelete
  7. Piękna biżuteria! Z chęcią ustawiam się w kolejce...cieszę się, że przyłączyłaś się do mojej zabawy. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Dziękuję za udział w moim candy. Przygotowałaś smakołyki, na które z przyjemnością się zapisuję!

    ReplyDelete
  9. ja takze ustawiam sie w kolejce za tymi pieknymi kolczykami :)

    ReplyDelete
  10. po cichu licze na to, ze szczescie mi dopisze :)

    ReplyDelete
  11. I would love to participate in this wonderful giveaway! :)
    E-mail: ewavewa@gmail.com
    Thanks for the chance :)

    ReplyDelete
  12. Kto by takich kolczyków nie chciał? Co prawda ja sama dziurek nie mam, ale takie śliczności i przy naszyjniku zachwycają... Ponieważ bloga nie mam, zostawiam e-maila: emaoleo@gmail.com i czekam na wyniki ;) Ponieważ obserwuję Twojego bloga, pokuszę się o zwiększenie swoich szans, i zostawię też drugi komentarz ;)

    ReplyDelete
  13. A oto mój drugi komentarz... Obserwuję, a jak ;)

    ReplyDelete
  14. Również mam urodziny pod koniec marca więc może akurat mi się poszczęści :)

    hiperbola@onet.pl

    ReplyDelete
  15. Staję grzecznie do kolejki :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com
    cohenna@o2.pl

    ReplyDelete
  16. Również ustawiam się w kolejce :-) bannerek mieszka już u mnie na blogu i oczywiście obserwuję :-) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. Zgłąszam się
    cudowne kolczyki

    http://zachciewajki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja również zapisuję się z wielką przyjemnością po te szydełkowane drutem cuda :)

    ReplyDelete
  19. Drugi komentarz też zamieszczam ;)

    ReplyDelete
  20. Piekne kolczyki nie mogłam się oprzeć :) Zajrzyj do mnie na papierową wiklinę-jak stworzyć coś z niczego.
    www.anettaja.blog.interia.pl
    Może znajdziesz nowe hobby. Polecam

    ReplyDelete
  21. Piękne i jaka trudna technika!

    ReplyDelete
  22. zgłaszam się :)
    dodałam banerek, ale podam też maila kochamsztuke@wp.pl
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  23. Niesamowite są te kolczyki. Oczywiście dołączam do zabawy.

    ReplyDelete
  24. I zostawiam drugi komentarz jako obserwator :)

    ReplyDelete
  25. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    ReplyDelete
  26. Słoneczne pozdrowienia z Grecji!
    Mam pomarańczowy niedz posiada okno.
    masz?
    Nie?
    Złap słodkie pomarańcze!
    Twój "Candy" - originamnye i nadzwyczajne ...
    piękno
    Zabierz mnie do loterii :-)
    http://fotiouolga-olga.blogspot.com/
    Olga, Ateny, Grecja

    ReplyDelete
  27. Agnieszka, jak ciekawe to wszystko przeplata się w moim życiu:
    03 marca, kiedy napisał ten post na dole przyszłych urodzin,
    Miałam urodziny i spędziłem "Candy" - "Lukumky" w moim blogu :-) (!)
    Twoja biżuteria - super!
    Przyjmij mnie w cukierków
    http://www.fotiouolga-olga.blogspot.com/
    Zapraszamy na wizytę!
    Wiosna nastrój!
    Olga, Ateny, Grecja

    ReplyDelete
  28. przepiękne kolczyki, oczywiście ustawiam się po nie w kolejce, zapraszam na candy do mnie

    ReplyDelete
  29. zapisuje się również jako obserwator

    ReplyDelete
  30. Cudne kolczyki, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    ReplyDelete
  31. Obserwatorem chętnie zostaję :).

    ReplyDelete
  32. Po takie cudeńka, to i ja się zapiszę.

    ReplyDelete
  33. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    ReplyDelete
  34. Kocham kolczyki!!! A, że urodziłaś się w tym samym dniu, co mój synuś, myślę, że przyniesie mi to szczęście :)))

    http://agnesowyzakatek.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  35. A! i zostałam obserwatorem :))

    ReplyDelete
  36. Śliczne kolczyki,zapisuję się w kolejce.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Very nice gift, I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    ReplyDelete
  38. Wydłużam kolejeczkę ^^
    Banerek w pasku bocznym.

    ReplyDelete
  39. Bardzo chętnie się zapiszę. Śliczne kolczyki!
    To bardzo ciekawy zbieg okoliczności, bo ja też mam na imię Agnieszka i urodziłam się 28 marca. Śmiesznie by było, gdybym wygrała ;)

    ReplyDelete
  40. Obserwuję już twojego bloga i jestem pewna, że będę tu częściej zaglądać :)

    ReplyDelete
  41. Piękne kolczyki! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  42. I zostawiam drugi komentarz jako obserwator :)

    ReplyDelete
  43. Ojej,cudeńka... kolejna w kolejce :) smok2011@wp.pl Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  44. ostatni dzień zabawy ale może jeszcze się załapię :)
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    ReplyDelete
  45. Hello, this weekend is nice for me, for the reason that this occasion i am reading this great
    educational paragraph here at my home.

    Review my web site: augmenter ses vue youtube

    ReplyDelete
  46. Wow! At last I got a website from where I know how to really get valuable facts
    concerning my study and knowledge.

    My web page; Achat Retweet pas cher

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!