Sunday, 22 April 2012

wire crochet necklace...again :)

Hello everyone,
Witam wszystkich!

I don't kow what weather is in your place but here it rains all the time :( I'm so fed up with this, I just feel soooooooo sleepy all the time and this morning I got up just before noon!
The  weather was changing evey 10 mins yesterday, from beautiful sunshine to heavy rain and then hail...grrr
I planted some flowers and shrubs in my garden few weeks ago and they are all floating in their pots now!
My husband said that he'd seen the forcast and that May's going to be coldest in I don't remember how many years in here...great...he can really cheer me up soometimes...

Nie wiem jaka jest pogoda u Was ale tu leje non stop :( Juz mam tego serio dosyc , ciagle chodze jakas przymulona a do tego dzis zwleklam sie z lozka tuz przed poludniem!
Wczoraj pogoda zmieniala sie doslownie co 10 minut, raz piekne slonce potem ulewa na maxa a zaraz potem grad...wrrr
Posadzilam ostatnio troche kwiatow i krzewow w ogrodku i teraz one praktycznie plywaja w donicach!
Do tego moj maz powiedzial, ze ogladal prognoze pogody i zapowiadali, ze maj ba byc najzimniejszy od nie wiem ilu lat tutaj...ten to potrafi mi czasem poprawic humor...

Ok, time to stop moaning :)
I would liketo show you today my new necklace with wire crochet beads. Few months ago I didn't even want to listen about crocheting with wire and it turned to be totally opposite I can't stop crocheting like that now :)

Dobra koniec marudzenia :)
Chcialabym Wam dzis pokazac nowe korale szydelkowane drucikiem. Jeszcze pare miesiecy temu nie chcialam nawet slyszec o szydelkowaniu drucikiem a teraz calkowicie odwrotnie, nie moge przestac :) 







I'm not very productive recently as I'm extremely nervous. I'm waiting for a decision if we get money for me to do PhD and it's sooooo stressful. My contract is finishing end of October and it's not a good time to look for a job as people start thinking about Christmas rather than putting some job adverts on the website


Nie jestem jakos specjalnie tworcza ostatnio bo mam niezlego stresa. Czekam na decyzje czy dostaniemy pieniazki na doktorat dla mnie i to czekanie jest meeega stresujace. Moj kontrakt konczy sie w pazdzierniku a to nie jest dobry czas na szukanie pracy bo wszyscy juz mysla o swietach a nie o wystawianiu ogloszen :/

9 comments:

  1. Jest przepiekny, prostota, elegancja

    ReplyDelete
  2. Prześliczne są! te szydełkowane koraliki mnie urzekły...
    trzymam kciuki za doktorat!

    ReplyDelete
  3. Piękny, dodatkowo świetne kolory!
    U mnie liczba doniczek na parapecie z cebulkami i pnączami się powiększa, czekam aż pogoda będzie pewniejsza, wtedy wyniosę na dwór ;)

    ReplyDelete
  4. Dzieki wielke dziewczyny za mile slowa! :)

    ReplyDelete
  5. No cudo!! Jak zwykle...dobrze,ze mieszkasz tak daleko bo bym Ci non stop kradła te korale;p buziole:*

    ReplyDelete
  6. Bajeczne korale :) urzekły mnie :) piękne kolory :)

    ReplyDelete
  7. Fajną biżuterię tworzysz! Ale mnie najbardziej urzekły piękne fotki!
    Dziękuję za udział w moim candy. Byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała dodać mój blog do obserwowanych;-) Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!