Friday, 4 May 2012

brooch & blog award

Hello everyone,

Today something totally different, something I've never tried before - a brooch :)
Recently I came across Rainbow Fantasy by Bilq blog and found a tutorial - flower
I liked it so much that I tried to make a flower as well :) It's not quite same as those made by the author but I think it's not too bad. I don't know why but my flower petals were not that stiff and they're dropping down....I tried to 'fix' them and that's how it looks now:
BTW it's soo hard to take a picture of labradorite when it's so cloudy outside and it rains, basically there is no light therefore very hard to capture all those beautiful colours! I tried to take a picture in artificial light but it's rubbish :(

Witam wszystkich!
Dzisiaj cos zupelnie innego, cos czego nigdy wczesniej nie probowalam - broszka :)
Niedawno natknelam sie na bloga Rainbow Fantasy by Bilq gdzie znalazlam tutorialek - kwiatek.
Tak mi sie spodobal, ze postanowilam sprobowac swoich sil :) Nie wyszedl dokladnie taki jak w tutorialku ale mysle, ze nie jest tak zle. Nie wiem czemu ale moje platki nie byly za bardzo sztywne i opadaly....Sprobowalam je 'naprawic' i oto efekt koncowy:


Tak poza tym to strasznie ciezko jest zrobic zdjecie labradorytu jak pogoda do kitu, same chmury i deszcz a zupelny brak swiatla przez co nie mozna uchwycic tych pieknych kolorow! Probowalam przy sztucznym ale zdjecia wychodzily do kitu :(









It's a birthday present for my mum, hope she will like it

To ma byc prezent urodzinowy dla mojej mamy, mam nadzieje,ze sie jej spodoba


There is one more thing I would like to say about today - a surprise I sow this morning on my blog - a blog award  from ewoz :) I'm soooooooo happy, thank you so much!

Jest cos jeszcze o czym bym chciala dzis powiedziec - niespodzianka, ktora czekala dzis na mnie  na blogu - wyroznienie od ewoz :) Baaaardzo sie ciesze i dziekuje!





So according to the rules I need to pick out 10 blogs mainly because of amazing ideas, originality, creativity as well as for inspiring all of us :)

Tak wiec zgodnie z zasadami moja kolej na wyrownienie 10 blogow glownie za niesamowite pomysly, oryginalnosc, kreatywnosc jak rowniez za inspirowanie nas wszystkich :)



I wish I could choose more blogs, but rules are rules :(









10 comments:

  1. Broszka wyszła pięknie :) Labradoryty to piękne kamienie, fakt - ciężko przy brzydkiej pogodzie uchwycić kolor kamienia. Dzisiaj męczyłam się z tygrysim okiem - który jest szlachetnie zielony, a na zdjęciach wychodził czarny...
    Ślicznie Ci dziękuję za wyróżnienie mojego bloga :)))

    ReplyDelete
  2. Tworzysz piękna biżuterię i nic dziwnego że dostałaś wyróżnienie Broszka śliczna, w moich kolorkach :)
    Dziękuję za wyróżnienie dla mnie i pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Broszka na pewno się spodoba :) jest fantastyczna!!! :) gratuluję wyróżnienia! :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Broszka wyszła świetnie, na pewno bardzo spodoba się Twojej Mamie!

    Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wymienienie mojego bloga! Bardzo jestem Ci wdzięczna za te przemiłe słowa!

    Pozdrawiam!
    Asia

    ReplyDelete
  5. hej hej. ja już po przeprowadzce i rozpakowana. po niedzieli zabieram się do wykończenia Twojej osłonki na doniczkę :) niestety gdzieś zapodziałam Twojego meila, napisz do mnie jak znajdziesz chwilkę :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Po pierwsze - serdecznie dziękuję za wyróżnienie! Jak tylko znajdę więcej czasu to przekażę dalej;)

    A broszka wyszła Ci naprawdę ładnie! Nie sposób poznać że to Twoja pierwsza plecionka :)
    Płatki mogą być za mało sztywne jeżeli nie naciąga się nici wystarczająco mocno przy szyciu płatków lub przyszywaniu ich do bazy. Zbyt cienka/nieodpowiednia nić też się może do tego przyczynić. Chociaż przyznam że na zdjęciach nie widać żeby coś było nie tak :) Mam nadzieję że plecionki przypadły Ci do gustu i też się wciągniesz!

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładna ta broszka i pudełko z poprzedniego posta też:)Cieszę się, próbujesz nowych technik. Życzę zdrowia i pomyślnego ułożenia się spraw wszelkich:)

    ReplyDelete
  8. Dziękuje za wyróżnienie bloga. Broszka wyszła Pięknie, na bank spodoba sie mamie.

    ReplyDelete
  9. Dziękuję za wyróznienie :) Jest mi niezmiernie miło!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!