Monday, 7 May 2012

candy :)

A big date for my blog is comming :)
12.6.12 will be a year since  my blog came into being - that sounds like a good reason to announce another candy on my blog! :)

Zbliza sie wieka data na moim blogu :)
12.6.12 bedzie roczek odkad moj blog zaczal istniec - mysle, ze to dobry powod  na ogloszenie kolejnego candy :)





I'm not sure what will be the prize yet,  but I'm thinking about a crocheted necklace with matching earrings, maybe a brooch as well :p

Nie wiem jeszcze co dokladnie bedzie nagroda ale mysle o szydelkowanych koralach z kolczykami, moze jakas broszka ;p

If you wish to enter the draw please:
1. Share and link the picture of my Candy on your blog (side panel).
2. Leave your comment below that you wish to join. Sorry this candy is  for active bloggers only
3. Be my follower


Jeli masz ochote wziac udzial w losowaniu, prosze:
1. Umiesc podlinkowany banerek w pasku bocznym swojego bloga.
2. Zostaw komentarz wyrazajacy chec udzialu w zabawie. Pzepraszam ale tym razem candy tylko dla aktywnych blogowiczow
3. Zostan moim obserwatorem


I will be on a conference from 12th so you can leave your comments until 15th June and I will pick a random winner 16.06.2012 when I come back

Bede na konferencji od 12stego wiec komentarze mozna zostawiac do 15 czerwca a jak tylko wroce to wylosuje zwyciezce (16.6.2012).


Good luck!
Powodzenia!

50 comments:

  1. Pierwsi z reguły nie wygrywają ale spróbować trzeba :) ...
    ...więc banerek wklejony i próbuję :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Druga osoba tez nie ma z reguły za dużo szczęścia :) chociaż kto wie? Dziękuję za udział w moim candy i za zaproszenie.
    Z radością dopisuję się do podglądaczy i będę wpadać z wizytą :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Również ustawię się w kolejce, może będę miała szczęście :) Banerek mieszka już u mnie na blogu :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. dzięki za odwiedzinki i udział w zabawie. Ja również ustawię się w kolejce - może tym razem wygram.:)
    pozdrawim

    ReplyDelete
  5. Ostatnio polubiłam biżu i dlatego się dołączam !Zapraszam na mój cukierek!!!pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. I ja dołączam do zabawy:)Może coś smakowitego mi skapnie:)pozdrawoiam

    ReplyDelete
  7. Gratulujemy zbliżającej się rocznicy wspaniałego bloga!
    Życzę Wam wielu sukcesów, dobrych czytelników i odwiedzających na blogu!
    I przyłączyć się do firmy cukierków! Może tym razem szczęście mi?
    Z najlepszymi życzeniami, Olga z Aten
    Link na właściwych terminach panelu
    http://www.fotiouolga-olga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Staję grzecznie do kolejki :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    ReplyDelete
  9. Gratuluję rocznicy bloga! I z miłą chęcią ustawiam się także w kolejce, może uda mi się wygrać jedno z Twoich cudeniek :))

    ReplyDelete
  10. Gratuluje rocznicy! Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  11. oczywiście się zapisuje, cudowne rzeczy tworzysz, pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Korzystam z zaproszenia i staję w kolejce! Życzę powodzenia w moim candy!

    ReplyDelete
  13. Dziękuję za zaproszenie z przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy:)
    http://www.arts-ooak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ustawiam się grzecznie w kolejce :) może mi się poszczęści :) pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  15. zgłaszam się :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/ a obserwuję jako OliwkaEwka :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  16. No piękna data 12.06.12 :))) Gratuluje roczku :)
    W takim razie i ja dołączę do świętowania razem z Tobą w tym dniu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  17. Chętnie ustawiam się w kolejce!!! Piękną biżuterię tworzysz:)))

    ReplyDelete
  18. ja też spróbuję szczęścia ...uwielbiam robioną ręcznie biżuterie...

    ReplyDelete
  19. To i ja staję w kolejce, tym bardziej, że to swego rodzaju niespodziewajka.
    Pozdrawiam i korzystając z okazji zapraszam również do siebie na pierwsze rozdanie http://roznosci-vivien.blogspot.com/2012/05/czas-na-sodkosci.html

    ReplyDelete
  20. woow!
    amazing!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    ReplyDelete
  21. Obserwuje i się zapisuję. A w najbliższym czasie, znaczy chyba jutro zapraszam na candy do mnie:)

    ReplyDelete
  22. Zgłaszam się modelinka10024.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. dziękuję za udział w moim candy:)
    zapisuję się z wielką przyjemnością
    banerek wstawiłam, obserwuję

    pozdrawiam,
    koralikoweinspiracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Gratuluję rocznicy! Mi jeszcze trochę brakuje...
    Dopisuję się i pozdrawiam:-)
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Gratuluję rocznicy! Mi jeszcze trochę brakuje...
    Dopisuję się i pozdrawiam:-)
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. I ja się dołączam do zabawy:)
    Pozdrawiam,
    Marta

    nibynic-zapraszam.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. I mnie nie może zabraknąć :).

    ReplyDelete
  28. Zgłaszam się... banner tutaj: http://na-wymiane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Roczku gratuluję :))
    Ustawiam się w kolejce i czekam na losowanko :))

    ReplyDelete
  30. Oby padło na mnie :) Roczku gratuluję :) I wielu cudnych następnych życę :)

    ReplyDelete
  31. 12 czerwca to 13 rocznica ślubu...
    może i do mnie szczęście się uśmiechnie...
    samych sukcesów życzę!

    ReplyDelete
  32. Liczę na szczęście w losowaniu;-)
    Niestety nie mogę dopisać sie do obserwowanych, wyskakuje mi wiadomość o błędzie;-(

    ReplyDelete
  33. Your game is on my sidebar,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    Greetings
    Bernadett

    ReplyDelete
  34. Dziekuje za zaproszenie, z przyjemnością się dopisuje

    ReplyDelete
  35. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych. Przyłączam się do zabawy i zapraszam do mnie http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Oj szydełkowe korale mi się marzą..:) oczywiście się zapisuje:)

    ReplyDelete
  37. Poobserwowałam i zapisuję się z przyjemnością:)

    ReplyDelete
  38. Obserwuję jako Agnieszka

    zgłaszam się

    ReplyDelete
  39. zgłaszam sie
    qwe2001@tlen.pl
    Zapraszam oczywiście do siebie

    ReplyDelete
  40. Zgłaszam się :)po tak zacne candy-prezenta.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  41. Witaj! ;) Przyłączam się do rozdania i bardzo chętnie biorę w nim udział! Twój blog obserwuję jako Amethyst...
    Nie potrafię dodać podlinkowanego banerka, więc dodaję informację o Twoim rozdaniu na moim blogu : http://amethyst-pl.blogspot.com/p/rozdaniagiveaway.html .

    Pozdrawiam, Amethyst...
    mój e-mail patrycja.przerada@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Zgłaszam się z chęcią! Banerek na blogu, zapraszam do mnie na niespodziankowe Candy:)

    ReplyDelete
  44. Obserwuje już od dawna i zgłaszam się do zabawy :)

    ReplyDelete
  45. Banerek już gotowy. Wyrażam chęć udziału w zabawie ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  46. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    ReplyDelete
  47. bannerek -> http://tomodachi74.blogspot.com/
    obserwuję jako Tomodachi :)
    domciam@interia.eu :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!