Sunday, 20 May 2012

gold&green

I had an extremely busy week and yesterday instead of doing nothing, lying on a sofa and watching TV, I made this:

Mialam mega ciezki tydzien i wczoraj, zamiast nie robic nic, lezec sobie przed telewizorkiem, zrobilam takie cos:



Yes yes yes my wire finally arrived :)

tak tak tak moje druciki nareszcie dotarly :)


  I'm really fed up with this weather, come on it's may! I still have to wear jacket and have a heating on in my house. It rains almost all the time, it's gloomily and cloudy -such a crap weather to take a nice pictures!

Serio mam juz dosyc tej pogody, kurde mamy w koncu maj! Nadal musze nosic kurtke i miec ogrzewanie wlaczone w domu. Pada prawie non stop, jest ponuro, same szare chmury - co za badziewna pogoda do robienia zdjec!


 So every pic is kind of different- depending on how cloudy it was when I took the picture...

Tak wiec kazde zdjecie nieco inne, zaleznie od intensywnosci zachmurzenia jakie bylo podczas robienia zdjecia....


 Something extremely nice happened to me last week - professor had found money for me to do PhD!!!  I'm sooooo happy, I've been waiting 1.5 year for that :)

Cos niesamowicie milego mnie spotkalo w zeszlym tygodniu - moj profesor znalazl pieniazki dla mnie na robienie doktoratu!!! Mam taaaaaaka radoche, poltora roku na to czekalam  :)

 

 So quite soon I'll be student again ha ha ha 

Tak wiec juz niezlugo bede znowu studentka hahaha 



I'd like to remind about my CANDY which you can find here

Przypominam o moim CANDY, ktore mozecie znalezc tutaj

6 comments:

  1. Cudne korale - pięknie oplecione - naprawdę to sama to dziergasz? Świetny efekt.
    ... i gratuluje doktoratu :)

    ReplyDelete
  2. świetne te korale, bardzo ciekawa jest ta siateczka na kulkach :)

    ReplyDelete
  3. dziergam dziergam tylko jakis kiepski drucik zamowilam i ciagle mi sie rwie...

    ReplyDelete
  4. Chciałabym potrafić takie cuda robić i to siedząc przed tv. Podziwiam takie osoby jak Ty.

    Gratuluję...niech Twoje plany się zrealizują.

    A pogoda u mnie taka sama. Dzisiaj było 10 stopni...

    ReplyDelete
  5. Same śliczności tu u Ciebie oglądam ! pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  6. Wygląda genialnie. Efekt cudny

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!