Thursday, 28 June 2012

Alice in Wonderland Owl

Hello everyone!

Big welcome to my new followers! I'm extremely happy there are so many of you now :)

I recently bought few Alice in Wonderland Owl Pedants. I love them so much, the owls are really cute. everyone's got an owl, now so do I :) 

And here is the pedant (Tibetan Gold)


Witam wszystkich!

Grono moich podgladaczy  sporo sie powiekszylo, z czego ogromnie sie ciesze, witam Was serdecznie, mam nadzieje,ze zostaniecie tutaj ze mna  na dluzej :)

Ostatnio kupilam pare sowek, uwielbiam je, sa urocze hehe
kazdy ma sowe-teraz mam i ja :)

Oto i ona (Alice in Wonderland Owl Pedant, Tibetan Gold)









9 comments:

  1. Piękna sowa :) a ja nie mam :( pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  2. Faktycznie wdzięczna sóweczka.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Coś w tym jest, sowy są wszędzie :) ta jest urocza :)

    ReplyDelete
  4. super sowa :) choć mi podobają się bardziej w srebrnych kolorkach.

    ReplyDelete
  5. Muszę przyznać że sówka solo wygląda nieźle

    ReplyDelete
  6. chyba cos robie nie tak - jak probuje odpowiedziec na ktorys komentarz to to co napisalam i tak pojawia sie na koncu...ehhh

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!