Sunday, 17 June 2012

cord charm bracelet

I had a really challenging order recently :)
I had to make a cord charm bracelet, the thing is that was my first bracelet like that ever! Luckily the person who order it was very happy about the result :) 
I  have to say that I love orders like that, they push me to make something new which I  would probably never think of trying  :)

Ostatnio mialam dosc nietypowe jak dla mnie zamowienie, bylo ono nie lada wyzwaniem dla mnie :)
Pewna osobka zamowila u mnie sznurkowa bransoletke ze zlotymi zawieszkami, sek w tym, ze to byla moja pierwsza bransoletka w tym stylu :) Na szczescie podolalam wyzwaniu i bransoletka sie podoba :)
Musze przyznac, ze uwielbiam tego typu zamowienia, popychaja mnie to sprobowania czegos nowego, za co pewnie nigdy bym nie pomyslala sie zabrac:) Tak wiec bardzo owej osobce dziekuje !

And this is the bracelet with matching earrings







waxed cotton beading cord, charms ( fairy, ornate hearts, open hearts, flowers, stars, keys and more) all in Tibetan antique gold finish


I'm really sorry for the bad quality of those pictures but I can't make  nice ones when it's raining outside :(

Przepraszam za kiepska jakosc zdjec ale nie potrafie zrobic ladych jak leje za oknem :(


13 comments:

  1. o kurczę!!!zaje***fajne :P

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi się, gdy na takiej bransoletce jest mnóstwo zawieszek.

    ReplyDelete
  3. Kapitalna - rzeczywiście fajny pomysł ! Czy mogę sobie zrobić podobną ?
    pozdrawiam serdecznie ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no pewnie! daj znac jak bedzie gotowa, z checia zobacze :)

      Delete
  4. Bransoleta jest rewelacyjna! Świetnie wygląda.

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładna, chyba się troszkę zainspirowałam ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w Rozdawajce.

    ReplyDelete
  6. Gratuluję debiutu :)) Bardzo udany :)

    ReplyDelete
  7. Kochana muszę ci tu również podziękować jest cudna wykonałaś kawał dobrej roboty, a Ja od wczoraj nie mogę się nacieszyć oczywiście już dziś się w nią wystroiłam i nie uwierzysz jaką miałam frajdę gdy zaczepiła mnie inna klientka w sklepie z zapytaniem gdzie ją kupiła aż duma we mnie narosła mówiąc, że u ciebie i że została wykonana na specjalne zamówienie. Może to dziecinne ale cóż cieszę się jak dziecko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. strasznie sie ciesze, ze podolalam zadaniu i Ci sie podoba :)
      a sytuacja faktycznie fajna hehe
      pozdrawiam cieplutko :)

      Delete
  8. gdybym chciala taka sama za ile mozna ja kupic u Ciebie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje bardzo za zainteresowanie :)
      wlasnie wyslalam Tobie maila :)
      pozdrawiam

      Delete
  9. Komplecik jest rewelacyjny, zazdroszczę talentu :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!