Tuesday, 19 June 2012

necklace for Basia

Basia (barbaratoja) was chosen by Mr Random last Saturday and she mentioned that she likes my ladybird necklace . I've made for her almost identical one as well as earrings. I've already posted it, so hopefully she'll get it soon :) 

Basia (barbaratoja) zostala w sobote wybrana przez Pana Randoma i w mailu napisala mi, ze podobaja sie jej moje biedronkowe korale. Tak wiec do Basi powedrowaly swiezutkie niemal identyczne korale  wraz z kolczykami. Miejmy nadzieje,ze przesylka szybciutko dotrze na miejsce :)




We had a realy lovely weather today, finally without rain :)


few flowers in my garden :)














3 comments:

  1. Pochwalę się jak tylko przesyłka do mnie dotrze. Pospieszyłaś się, dziękuję!

    ReplyDelete
  2. Jak ci zazdroszczę tych kwiatuszków ja nawet balkoniku nie mam w moim mieszkanku

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!