Thursday, 7 June 2012

raspberries in gold - new necklace

I'd like to thank you sooooo much for all your lovely comments! They do give a kick!
I'd like to say a big hello to my new followers :)

Very quicly, as I've got limited access to the computer today - my husband is occupying it and I managed to keep him away just for a minute :) he's already behind my back trying to hurry me up :)

My new necklace - light and dark pink a bit like raspberries :) this time in a golden web :)


Chcialabym baaaardzo podziekowac za wszystkie Wasze cudowane komentarze! Daja kopa, az chce sie robic wiecej i wiecej!
Witam rowniez wszystkich nowych podgladaczy:)

Dzis szybciutko poniewaz mam ograniczony dostep do komputera - tzn moj maz go okupuje i udalo mi sie go na minutke tylko odgonic :) jus stoi za mna i mnie pogania ;p

Moje nowe korale - jasny i ciemny roz, troszke jak maliny :) tym razem w zlotej sieci :)





 


  


9 comments:

  1. Oooo... ale musiałaś się nad tym napracować! ale efekt powalający!

    ReplyDelete
  2. Cudowne te korale :))
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Śliczne są, bardzo oryginalne, jeszcze takich nie widziałam.

    ReplyDelete
  4. Pięknie to wygląda w tej złotej koronce.

    ReplyDelete
  5. śliczności...mówiłam Ci już??? hi hi

    ReplyDelete
  6. dzieki wielkie dziewczyny!
    firma od ktorej zamawiam druciki chce sie wycofac z rynku i nie mam jak zamowic innych kolorow:( tak wiec poki co wszystko w 'zlocie' ;p

    ReplyDelete
  7. Cudnie wyglądają te koraliki w "sieci" :).

    ReplyDelete
  8. WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Beauty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Jej ale cudo!!! Ile czasu Ci zabrała ta twórczość ?

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!