Sunday, 24 June 2012

wydrapałam :)




11 comments:

  1. Jak to wydrapałam?...One są przepiękne!!! Brak słów.

    ReplyDelete
  2. Jasny gwint dziewczyno ty masz taki talent wow !!! Zaskoczyłaś mnie totalnie

    ReplyDelete
  3. Wydrapałaś?? ale tak dosłownie: wydrapałaś?? nie mam pojęcia jak, ale można by powiedzieć, że masz pazur... ;)))

    ReplyDelete
  4. nie przeceniajcie mnie, to ze wzrou nie wyobrazni :D
    a wydrapalam doslownie, takim specjalnym czyms, nie mam pojecia jak to sie nazywa :p bardzo podoba mi sie efekt tylko kupe czasu to zajmuje i reka odpada od tego drapania :)

    ReplyDelete
  5. I tak robi wrażenie, a że pierwszy raz coś takiego widzę to dla mnie to jak czarna magia

    ReplyDelete
  6. chciałabym tak umieć drapać chociażby sie po plecach!! :):) rewelacjne dzieła, nie wiem jak i czym i na czym - ale efekt jest fantastyczny!! :)

    ReplyDelete
  7. ooo to pojechałaś !!! :) Cudne te obrazy - efekt powalający.
    ... a na czym drapiesz to jakaś baza pomalowana na czarno?

    ReplyDelete
  8. cos w tym stylu ale co to dokladnie jest to nie wiem, cos jak gruba tektura pokryta czyms zlotym/srebrnym i pomalowana na czarno, jak drapiesz to dostajesz sie do tego koloru

    ReplyDelete
  9. Łaaaał ... zaniemówiłam! PRZEPIĘKNE :-)))

    ReplyDelete
  10. A może taka mini biżuteria drapana - co Ty na to? Myślę ze miałabyś pole do popisu... wielkie pole...i chyba takiej biżuterii nie widziałam, może byś była prekursorką?!

    ReplyDelete
  11. Jak ty to zrobiłaś. To jest przepiękne :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!