Wednesday, 18 July 2012

gold charm necklace

I had another challenging order recently :)
Do you remember the cord charm bracelet with earrings? in case you don't, you can see it here
So Sówka81 asked me to make a matching necklace for her :)  Afer 100000 versions this is the final one :)
I have to say I really like it, hope she does as well :)

Kolejne zamowienie-wyzwanie :)
Pamietacie sznurkowa bransoletke ze zlotymi zawieszkami i do tego kolczyki? jesli nie to zajrzyjcie tutaj
Sówka81  poprosila mnie o zrobienie dla niej naszyjnika do kompletu :) No i po 100000 wersjach tak oto wyglada  jego wersja ostateczna :)
Musze powiedziec, ze bardzo mi sie podoba i mam nadzieje,ze jego wlascicielce rowniez :)








Genuine black round leather cord, charms ( fairy, ornate hearts, open hearts, flowers, butterflies, stars, keys and more) all in Tibetan antique gold finish


I'd like to remind you about my Owl. If you would like to give her a home please leave a comment here

Przypominam Wam o mojej Sowie szukajacj nowego domku, jesli macie ochote ja przygarnac zapraszam tutaj

7 comments:

  1. Za komentarze nie dziękuj, bo ja tylko podziwiam Twoje piękne prace :_)

    ReplyDelete
  2. Świetny!!! tyle się na nim dzieje :))

    ReplyDelete
  3. piekny ten wisior. i wspaniałe uzupełnienie bransoletki i kolczyków. zazdroszczę :(

    ReplyDelete
  4. Na twoich fotkach wygląda znacznie lepiej. Już niedługo pochwale się nim u siebie a w sobotę muszę powiedzieć miał już debiut wszystkim się podobał.

    Dziękuje

    ReplyDelete
  5. ciez sie bardzo, ze sie podoba :) i dziekuje za zamowienie! :)
    pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!