Saturday, 14 July 2012

An owl is looking for a new home!

Hello everyone,

One of my owls is looking for a new home... 

I don't have enough room to keep them all so I thought one could go to one of my lovely followers :) What do you think? Any chance the owl could settle in somewhere in your home?  If you would like to take the Alice in Wonderland Owl under your roof, please leave a comment and  explain why do you think your home would be best for my owl :) 

I will choose who will take care of the owl on 1.9.12. Remember, you need to be my follower, because my owl does not want to go to a stranger :)

Please share and link the picture of my Owl on you blog so more people would have a chance to see her an maybe give her a new home :)


Witam wszystkich!


Dzis nietypowo. Jedna z moim sowek szuka nowego domu....

Niestetyn nie mam wystarczajaco miejsca by trzymac je wszystkie tak wiec pomyslalam, ze jedna z nich moglaby powedrowac do ktoregos moich kochanych podgladaczy :) Co Wy na to? Jakas szansa na przytulny kacik gdzies w waszym domu? Jezeli znajdzie sie ktos, kto by mial ochote przygarnac pod swoj dach Alice in Wonderland Owl, prosilabym o pozostawienie komentarza i wyjasnienie, dlaczego Wasz dom bylby najbardziej odpowiedni dla mojej sowki :)

Osobe, ktora zaopiekuje sie jedna z moich sowek wybiore 1.9.12. Moja sowka nie chce isc do kogos calkowicie obcego tak wiec zeby sie zglosic musicie byc jednym z moich obserwatorow :)

Prosilabym o umieszczenie podlinkowanego zdjecia mojej sowy na Waszym blogu aby jak najwiecej osob mialo szanse ja zobaczyc i moze dac jej nowy dom :)




62 comments:

  1. Chętnie przygarnę taka uroczą sówkę :)

    ReplyDelete
  2. Zapisuję się po sówkę. Sówka w moim domku bardzo dobrze by się czuła :) :) :)
    Od dawna mi się taka marzy. Obiecuję, że bym ją często nosiła :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. kurcze no patrz jaki dziwny zbieg okoliczności, właśnie dzisiaj kupiłam specjalny domek dla sówek ze wszystkimi udogodnieniami :D
    no chyba nigdzie indziej nie będzie jej lepiej, także więc limuzyna już czeka :D

    ReplyDelete
  4. Piękna sówka :) chętnie się nią zaopiekuję :) obiecuję, że będzie jej u mnie bardzo dobrze! :) pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  5. OOO to coś dla mnie:) Już się zapisuję .Pozdrawiam Grażyna
    grazynaga@gazeta.pl

    ReplyDelete
  6. nie zapisuję sie bo mam identyczna ;) ale życzę innym szczęścia w losowaniu :)

    ReplyDelete
  7. zgłaszam się :)
    Myślę, że sówka całkiem dobrze czułaby się u mnie ponieważ jedną już mam i nie byłaby taka samotna. A ja kocham sówki i na pewno kochałabym ją mocno :)

    ReplyDelete
  8. Obserwuję jako Monika Siczek, a sówka urocza. U mnie ostatnio sporo kolorowych sówek, które z chęcią się zaopiekują nową koleżanką:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Jeśli sowa zechce, może śmiało zamieszkać ze mną. :)
    Pozdrawiam http://pierniczkowewybryki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mam tendencje do nadopiekuńczości i ostatnio rozciąga się ten trend na wszystko, szczególnie na błyskotki. Zatem sroka i sówka to niezły tandem.

    ReplyDelete
  11. ustawiam się, sówka śliczna :-)))
    zapraszam do siebie na candy!

    ReplyDelete
  12. Chętnie przygarnę bo wygląda na samotną:)))
    Pozdrawiam i dzięki za wizytę i udział w moim Candy:)

    ReplyDelete
  13. Jaka śliczna! :0 Już ustawiam się w kolejce :)

    ReplyDelete
  14. Sliczna sówka, u mnie na pewno znajdzie się dla niej należyte miejsce, zatroszczymy się o nią ja i mój Synek :-) Ustawiam się w kolejce i zapraszam też do mnie i na moje candy. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Sowa to ptak nocny, mogłabym więc nocą zapewnić jej towarzystwo. Właściwie nie kładę sie spać przed 1-2 nocą;-)
    Jednak domek mogłabym jej zapewnić dopiero w pierwszych dniach września, bo 31 sierpnia lub 1 września będę operowana;-)

    ReplyDelete
  16. Z przyjemnością przygarnę tak piękną sówkę - jestem bibliotekarką, więc sowa to mój znak rozpoznawczy, takie jest logo mojej biblioteki, nawet breloczek z kluczami bibliotecznymi mam w kształcie sowy. :-)Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  17. Chętnie to właśnie to ja przygarnę sowę. Już szykuję dla niej decoupagowy biały domek gdzie będzie spać :)

    ReplyDelete
  18. mój blog: http://darmow.blogspot.com
    cisowianka20@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Witam,no proszę,jestem na 102 bo tak się zapisałam do obserwatorów hihih
    i to dlatego Twojej sówce będzie dobrze u mnie.Mam jeszcze dla niej niespodziankę,jej kuzyni mieszkają u mnie na drzewie :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim miłej zabawy,Jadzia

    ReplyDelete
  20. O kurcze jaka śliczna. Chętnie bym się taką zaopiekowała.

    ReplyDelete
  21. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    For me, the night-owl is a very mysterious animal! There are many myths connected to it. In my home quite a lot of interesting things can be found in superstitions, including the owl as well. Life would be a rich place in us.
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    ReplyDelete
  22. Droga Sówko,
    a właściwie... właścicielko Drogiej Sówki,
    dlaczego to mój dom okazałby się najodpowiedniejszy? Hmmm... pozwól, że wyjaśnię.
    Otóż zacznę od podróży do mojego domu. Z pewnością Drogą Sówkę przyniósłby jakiś miły, młody kurier, który przez całą jej drogę dbałby o to, aby o nic się nie uderzyła i nie potłukła. Wyniósłby ją na drugie pięto tuż pod moje drzwi. Być niesioną po schodach przez młodego, przystojnego młodzieńca... któż by potrafił odmówić?
    A ja z mojej strony mogę jej obiecać ciepły, bezpieczny kąt - z daleko od wszystko-rozpracowujących-i-wszystko-demolujących rąk mojej córci. Ponad to mogę jej zagwarantować westchnienia zachwyty - moje i moich koleżanek, które z pewnością będą mi jej zazdrościć.
    Dbać o nią będę, obiecuję. Głodu i zimna cierpieć nie będzie.
    A i od czasu do czasu polata sobie ze mną po mieście. :) i zabiorę ją też w góry do rodziny. Świata trochę zwiedzi.
    Będzie jej u mnie dobrze.

    więc gdyby czasem to... senninha@vp.pl
    i obserwuję :)

    ReplyDelete
  23. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    The owl is a very strange,but animal to love,sees everything at night.And I like to wear it as a jewellery...:)

    ReplyDelete
  24. Z chęcią przygarnę ją do siebie bo uwielbiam sówki.. Zeszyty, kredki i długopisy wszystkie są ozdobione tym jakże mądrym ptakiem..
    Sowy rządzą!!

    ReplyDelete
  25. Ale piękne sowie oczy więc i mój e-mail tutaj wskoczy .

    pozdrawiam:
    wara44@onet.pl

    ReplyDelete
  26. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    ReplyDelete
  27. Zgłaszam się

    o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    Banner na samym dole

    ReplyDelete
  28. Zgłaszam się!
    obs-lady1307
    baner- http://magicwordcherry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ale ładna sowa! ;)

    banerek w pasku bocznym: styleeworld.blogpot.com

    ReplyDelete
  30. Z miłą chęcią bym się zaopiekowała Twoją sową.
    martyna.tarnawczyka@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Ja także chętnie się zgłoszę :)
    A czemu?!
    Gdyż od dawna marzy mi się taka sówka, jak to mówią sówka mądra głowa, pomocna w nauce :P
    Uwielbiam nosić przeróżne wisiorki i na pewno bym jej nigdy nie zgubiła :)
    Niestety w moim mieście nie ma za bardzo sklepów z takimi sówkami, i nie mogę sobie kupić :(
    Tak więc, myślę, że mój domek byłby dla niej odpowiedni :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  32. :) koniecznie się zgłaszam :) sóweczka jest przepiękna
    a dlaczego miałaby trafić do mnie ?
    ponieważ kocham wszystkie zwierzęta
    zamieszkałaby w ręcznie robionym pudełeczku, nawet zawiasami i zamknięcie zgranym z jej wykonaniem
    no i nie czułaby się samotnie w nowym domu, bo o jej dobre samopoczucie zadbałyby : słoń, elf i pierzasty struś, które razem z nią mieszkałyby w pudełku i urządzały sobie popołudniowe herbatki :)
    poza tym nosiłabym ją zawsze przy serduchu i wszystkim się chwaliła :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do siebie i na CANDY :)

    ReplyDelete
  33. Oj przytuliłabym do serca taką sówkę, czułaby się u mnie jak w domu ;)
    Zapraszam do mnie na Candy:
    http://fiolkianiolki.blogspot.com/2012/08/moje-pierwsze-candy.html

    ReplyDelete
  34. A ja bym jej wcale w domu nie trzymała, wszędzie bym ją zabierała ze sobą i pokazywała świat :)
    agnzimka@wp.pl

    ReplyDelete
  35. Wiola
    ditzw@wp.pl
    Na moim stoliku nocnym stoi duże pudełko, w środku wyłożone delikatnym atłasem. Tam znajdują się jak to mówi moja siostrzenica "skarby": przeróżne wisiorki, bransoletki i pierścionki. Uwielbia ona otwierać owe pudełko i przymierzać wszystkie te skarby...Jak jej się wtedy oczy błyszczą... Więc Droga Sówko może ucieszyłabyś oczy małej Antosi?

    ReplyDelete
  36. Jaka urocza sówka ;)
    oczywiście się zgłaszam (kontakt karolina.gwiazdaa@gmail.com)
    wrzucam linka do posta i obserwuje ;)

    ReplyDelete
  37. Zapisuję się również. Myślę, że ta urocza sówka dobrze będzie się czuła wśród moich kwiatowych naszyjników.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  38. Z chęcią tą śliczną sówkę przygarnę ! jest taka piękna!
    Jest przeurocza ! :)

    welovebaranowa.blogspot.com - banerek.
    email - bojohny@onet.pl

    ReplyDelete
  39. Czemu chciałabym taką sówkę? Mam psa, koty leniuchy, sporo rybek, nawet kury i udomowioną kawkę, na podwórku pełno wróbli, a w komórkach i pewnie gdzieś za wielkimi regałami pełno pająków. Brakuje tylko kogoś kto nad tą całą zbieraniną by zapanował, a przecież sowa to mądra głowa! Ona napewno by sobie poradziła.
    Baner wstawiony
    alojka.c@interia.pl

    ReplyDelete
  40. oo u mnie na pewno będzie się bardzo dobrze czuła. zajmę się nią jak własnym dzieckiem ;) mam nawet specjalny domek dla sówek , będzie miała przyjaciół ; P zgłaszam się !

    ReplyDelete
  41. Chętnie przygarnę taką sówkę :). W moim domu mieszka już jedna, której jednak brak towarzysza i gdy nie ma mnie w domu, a nie mogę zabrać sówki ze sobą, muszę zostawić ją samą. Ma inne ciekawe towarzystwo, ale to nie to samo. Urocza towarzyszka poprawiłaby jej humor, a ja nie miałabym wyrzutów sumienia zostawiając je razem same w domu :) Poza tym sówki mają bardzo przyjemną okolicę, dużo zieleni za oknem i całą szkatułkę, która posłuży im za domek :). Będę nową sówkę kochać jak własne dziecko i cieszę się na samą myśl o możliwości adopcji takiego słodziaka :)

    pozdrawiam,
    Kasia :)

    ReplyDelete
  42. zapomniałam dodać, mój e-mail: katty88@o2.pl :)

    ReplyDelete
  43. ola-latek@o2.pl

    Chętnie przygarnęłabym twoją sówkę. Na pewno świetnie czułaby się ona pod moim dachem. Sowy to jedne z moich ulubionych zwierząt, więc co nieco o nich wiem. :) W dodatku u mnie jest pełno miejsc, w których mogłaby spędzać czas - na pewno nie byłaby zamknięta w jednym, ciasnym pomieszczeniu. :) Ponadto, mam już jedną sówkę - co prawda znacznie inną, ale byłaby idealnym towarzystwem dla twojej. Jestem pewna, że byłyby nierozłączne, bo jak twoja, tak i moja na razie są samotne, w dwójkę czułyby się o wiele lepiej.
    Został mi jeszcze jeden argument - jak wiadomo sowy prowadzą nocny tryb życia, podobnie do mnie! Dopiero w nocy naprawdę żyję! W trójkę miło spędzałybyśmy ten nocny czas. :)

    ReplyDelete
  44. akasha162@interia.eu
    banner na blogu: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    Przygarnełabym tą uroczą sówke bo mam mała figurke ptaszka który ostatnio zwierzył mi sie że jest bardzo samotny. Zaczełam więc szukac mu towarzyszki ale żadna Pani ptak nie była odpowiednia. Gdy zobaczyłam ta sówkę od razu pomyslałam o moim samotnym ptaszku.Spodobała mi sie od pierwszego wejrzenia i Panu ptaszkowi też:)Dlatego z chęcią przygarnę tą śliczna sówkę, wraz z Panem ptaszkiem oferujemy bardzo dobre warunki i obiecujemy że na pewno otoczymy sówkę miłosćią i ciepłem:)
    Z poważaniem
    Serenitka i Pan ptaszek:)

    ReplyDelete
  45. Piękna sówka. Chętnie ją przygarnę. Będzie miała do towarzystwa piękną owieczkę robiącą na drutach. Zapraszam http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Chętnie się nią zaopiekuję, ponieważ od jakiegoś czasu zbieram się do zakupu czegoś z motywem sowy, ale nie mogłam się zdecydować. A tak swoją drogą sowa to symbol mądrości, a mądrość przyda mi się w klasie maturalnej :D

    ReplyDelete
  47. Piekna sowa, jak bylam dizeckiem mialam slabosc do sowek :) Banerek i link na moim blogu: www.hobbymama.blox.pl

    ReplyDelete
  48. sylwiaaa02

    sylwunia01@op.pl

    myślę że mój domek będzie najlepszy dla takiej sówki, gdyż mój domek jest całkiem nowiutki:) dopiero oddany przez developera, ładniutki, czyściutki i świeżutki, no kto by nie chciał a takim domku zamieszkać?:)

    ReplyDelete
  49. Sówka jest piękna i idealnie pasuje do moich błyskotek - jej w takim towarzystwie na pewno też się spodoba.

    Obserwuję jako Alicja M.
    Notka: http://my-candys.blogspot.com/2012/08/366.html

    Pozdrawim
    Alicja

    ReplyDelete
  50. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako Emilia Nie Powiem
    e-mail: emiciak77@gmail.com
    baner: http://emciak77.blogspot.com/
    Sówka u mnie będzie rozpieszczana ;)

    ReplyDelete
  52. obserwuję: CherryLandrynka
    e-mail: iza123468@wp.pl

    Sówka bardzo mi się podoba, uwielbiam tego typu biżuterię. Jeśli wygrałabym ją, nosiłabym ją bardzo często :))

    ReplyDelete
  53. Bardzo chciałabym taka sówkę przygarnąć :) Jest mile widziana w mojej szkatułce *.*


    Obserwuje jako : Jolaa
    email : fasolka@poczta.onet.pl
    dodałam baner na pasek boczny http://jola-bored-with-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Super, przepiękna.
    Gosiasamosia(mmgzel@wp.pl)

    ReplyDelete
  55. kupiłam dzisiaj białą, lekką sukienkę, do niej zwiewną apaszkę i sówka byłaby przepięknym dodatkiem! :-)
    jesli nikt nie jest chetny :P to ja przygarne....:>
    (threw.me@gmail.com / http://mescosmtiques.blogspot.com/2012/08/wake-me-up-sowka.html)

    ReplyDelete
  56. Moja Sówka się znalazła! Możecie nie wierzyć, ale parę lat temu (jak byłam jeszcze studentką w obcym mieście) wynalazłam taką piękną sówkę w jednej z krakowskich galerii. Niestety cena była nie mała więc ze zwieszoną głową poszłam do domu. Jednak wisiorek tak bardzo utkwił mi w głowie, że nieświadomie zaczęłam kombinować co bym do takiej uroczej sówki założyła. Moje współlokatorki zmęczone moim przedłużającym się zrzędzeniem "dlaczego nie kupiłam tego wisiorka!" namówiły mnie, że skoro mi się tak maniakalnie podoba to mam iść do tego sklepu i ją sobie sprawić. Poszłam i...jej już nie dostałam :((( Było to kawał czasu temu. Od tego momentu poszukiwałam podobnej na allegro i w innych sklepach, ale albo nie były TAKIE, albo w ogóle sówek nie mieli ;( A Twoja jest właśnie taka! Dokładnie taka jak ta z przed paru lat! Więc trzymam mocno kciuki, żeby tym razem mi nie odfrunęłam i jednocześnie zapraszam do mojego nowopowstałego bloga
    http://niezapominatka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. I love the owls ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    ReplyDelete
  58. Piękna sówka, jestem na nią chętna :)
    Zapraszam również do mnie :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!