Monday, 3 September 2012

and the winner is......

Sory for the delay with announcing the lucky winner!
Przepraszam za opoznienie w oglaszaniu wynikow!

I would like to say a big THANK YOU  for so many amazing comments! That was a great surprise :)
Chcialabym mega podziekowac za tak wiele niesamowitch komentarzy! To byla swietna niespodzianka :)

just to remind the rules you needed to follow:
dla przypomnienia warunki jakie nalezalo spelnic:

-leave a comment and  explain why do you think your home would be best for my owl :) 
-be my follower, because my owl does not want to go to a stranger :)
-share and link the picture of my Owl on you blog so more people would have a chance to see her an maybe give her a new home :)

-pozostawienie komentarza i wyjasnienie, dlaczego Wasz dom bylby najbardziej odpowiedni dla mojej sowki :)
-Moja sowka nie chce isc do kogos calkowicie obcego tak wiec zeby sie zglosic musicie byc jednym z moich obserwatorow :)
-umieszczenie podlinkowanego zdjecia mojej sowy na Waszym blogu aby jak najwiecej osob mialo szanse ja zobaczyc i moze dac jej nowy dom :)

Some of you didn't explain why your home would be best for my owl so to be fair with other participants, I ignored those comments.
Decision was very very hard because quite a lot of you left really funny comments. I was reading them million times, then picked few I like most :)
I thouht I will not be checking if you followed all the rules but I did ... and had to remove one of my favoutite comments  from the list :(

Niektorzy nie napisali nic na temat dlaczego Wasz dom bylby najbardziej odpowiedni dla mojej sowki tak wiec zeby byc fair wobec pozostalych uczestnikow, pominelam te komentarze.
Decyzja byla bardzo trudna bo wiele z was zostwilo mega zabawne komentarze. Czytalam je z milion razy po czym wybralam kilka, ktore spodobaly mi sie najbardziej :)
Nie planowalam sprawdzac czy spelniliscie regoly jednak to zrobilam... i musialam usunac z listy jeden z moich ulubionych komentarzy :(

Then I asked my sister to help me with th decision and my OWL will fly to  ......

W koncu poprosilam siostre o pomoc z podjeciu decyzji no i SOWKA poleci do....

Niezapominatka

Moja Sówka się znalazła! Możecie nie wierzyć, ale parę lat temu (jak byłam jeszcze studentką w obcym mieście) wynalazłam taką piękną sówkę w jednej z krakowskich galerii. Niestety cena była nie mała więc ze zwieszoną głową poszłam do domu. Jednak wisiorek tak bardzo utkwił mi w głowie, że nieświadomie zaczęłam kombinować co bym do takiej uroczej sówki założyła. Moje współlokatorki zmęczone moim przedłużającym się zrzędzeniem "dlaczego nie kupiłam tego wisiorka!" namówiły mnie, że skoro mi się tak maniakalnie podoba to mam iść do tego sklepu i ją sobie sprawić. Poszłam i...jej już nie dostałam :((( Było to kawał czasu temu. Od tego momentu poszukiwałam podobnej na allegro i w innych sklepach, ale albo nie były TAKIE, albo w ogóle sówek nie mieli ;( A Twoja jest właśnie taka! Dokładnie taka jak ta z przed paru lat! Więc trzymam mocno kciuki, żeby tym razem mi nie odfrunęłam i jednocześnie zapraszam do mojego nowopowstałego bloga
http://niezapominatka.blogspot.com/


Gratuluje i czekam na maila z adresem wysylki :)

7 comments:

  1. O Kurcze!!! :)))) A ja właśnie wyskrobałam nowego posta o szczęściu i szczęście się pojawiło :))) Szkoda, że już tamte ciuszki, które do niej dobrałam są dla mnie za małe ;) Może zmobilizuje mnie to do zrzucenia parę kilogramów ;) Obiecuję, że sówka będzie u mnie równie szczęśliwa, co ja teraz :)))

    ReplyDelete
  2. gratulacje :)
    ale ta historia to jakiś fake. ;)
    kto zna studentów którzy mówią 'idź kup Sówkę'? Oni mówią "idź kup żarcie!"

    ReplyDelete
  3. Wypada mi tylko wierzyć,że sówka w nowym domu będzie traktowana z szacunkiem, czułością...

    ReplyDelete
  4. a który to ten jeden z ulubionych, który nie spełnił reguł? miałam też swojego faworyta..., no nie siebie :) i myślę, że to pewnie on! :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!