Sunday, 30 September 2012

black & pearl

Witam Was cieplutko!

Udalo mi sie wygospodarowac troszke czasu i wydziergac korale :)
Tym razem perlowo-czarne, kule dosc spore, na czarnej tasiemce w blyszczace kropeczki :)





Widok z kazdej strony hehe, no i tym sposobem rowniez moj ogrodeczek sie zalapal na zdjecie

Nadal walcze z aparatem. Niby zdjecia robi bez problemu tylko cholerka ze 20 razy podlaczalam do komputera zanim zalapalo ehhh

A teraz szybciutko kolczyki niespodzianka dla pewnej osobki. Nie moge powiedziec dla kogo, bo z tego co wiem, jeszcze sa w drodze do nowej wlascicielki. Taki drobiagz powiedzmy w ramach przeprosin za moje ociaganie sie.



Udanego wieczorku!

12 comments:

  1. naszyjnik jest fantastyczny :D

    ReplyDelete
  2. Uroczy, elegancki naszyjnik:) ciekawe połączenie materiałów :) pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  3. Kolczyki mają śliczny morski kolor, ostatnio bardzo się w takim lubuje, kupiłam nawet w tym odcieniu cień do powiek i chociaż rzadko gdzieś "bywam" to jest tak śliczny, że namiętnie nakładam go na oczy i chadzam w nim przynajmniej po lesie ;) Naszyjnik idealny do "małej czarnej". Mam nadzieję, że czasu będziesz miała coraz więcej i dzięki temu namnożysz jeszcze więcej takich śliczności :)

    ReplyDelete
  4. wow jakie świetne :) a mój komplecik w końcu odebrałam z domu, jest cudowny, mama nie bardzo chciała mi go oddac :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ciesze sie, ze sie podoba! :)

      Delete
  5. dzieki wielkie dziewczyny za te wszystkie mile slowa!

    ReplyDelete
  6. Witam.Robisz cuda.Czy byłabyś w stanie ofiarować jedną Swoją rzecz dla naszego chorego Marcinka?
    Więcej na stronie-https://www.facebook.com/events/494493233901674/

    ReplyDelete
  7. Agunia jak zwykle uwielbiam twoje cudenka i chyba w niedługim czasie będę miec dla ciebie małe zadanie.

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!