Tuesday, 25 September 2012

przepraszam i obiecuje poprawe!

Witam Was wszystkich cieplutko, pomimo ulewy i szarosci za oknem.

Przepraszam za moj tytaj niebyt ostatnimi czasy :( Obiecuje poprawe!

Tak sie zlozylo, ze najpierw odwiedzili nas znajomi z Polski, potem mielismy remont-wymiana boilera, nowe grzejniki i ciagniece rur po wszystkich pomieszczeniach. Potem przyjechali moi rodzice pomoc w ogarnieciu tego sajgonu. Tak wiec po kilkutygodniowym urlopie wrocilam do pracy nie czujac sie wcale jak sie powinno czuc po urlopie...ehhh a czekal na mnie nawal pracy. Jakos staram sie ogarnac to co sie dzieje ale jak to zwykle bywa, wszystko zwalilo sie na raz, to co mialam otrzymac do analizy przed wakacjami, dostalam ok tygodnia temu, to co mialam dostac w sierpniu dostane za 2 tygodnie a to co mialam przygotowac miesiac temu....musze jakos zaczac teraz.. Czyli nic tylko sie sklonowac :) Ktos chetny do pomocy? 
Pomalu staram sie nadrobic zaleglosci w zagladaniu do Was, tylko mam takie zaleglosci, ze az wstyd :(
Zaleglosci w koralach i wszelakim podobnym rzeczom tez mam...chyba jeszcze wieksze... a jakby tego bylo malo chyba mi sie rozkraczyl aparat... Tzn niby dziala ale zdjec nie moge zrzucic! :( Ani laptop ani komputer stacjonarny nagle nie rozpoznaja urzadzenia USB! Nie mam pojecia co sie stalo i przeraza mnie mysl, ze to cos z aparatem a nie kablem... :(

Dobra koniec marudzenia! :)

W trakcie mojej nieobecnosci otrzymalam wyroznienie od Agi z czego przeogromnie sie ciesze! i bardzo bardzo dziekuje!



Zgodnie z zasadami musze napisac cos o sobie, ajjjj

hmmm

yyyyyyy


eeeeeeeeee


tylko nie wiem co hmmm

i to 11 zdan!!!


ok, moze to:


* jestem uzalezniona od kawy

*nie moge sie przyzwyczaic do angielsiej pogody

*coraz gorzej mi idzie wstawanie rano

*mam zwariowanego krolika :)

*ulubione kolory - czarny i szary

*dzierganie korali i wszelakie robotki reczne sprawiaja mi mega duzo radosci

*nie znosze prasowac

*uwielbiam dawac prezenty

*mimo, ze od skonczenia studiow troche juz czasu uplunelo, zabralam sie za robienie doktoratu na wydziale nauk klinicznych

*od kilku lat mam meza

*mam cudownych przyjaciol :)


A teraz pora na wyroznienie blogow :)






Pozdrawiam i dobrej nocki wszystkim!

PS. mam nadzieje,ze jakos sie mozecie doczytac pomimo braku polskich znakow, niestety moj maz sie cos ociaga w ich wlaczeniu a jakbym sama miala sie za to zabrac to pewnie wyszly by ale chinskie...

3 comments:

  1. Agnieszko dziękuję za wyróżnienie, przepraszam nie przekażę dalej. o sobie piszę w każdym poście. Staram się też codziennie wyróżnić sporo blogów pisząc dużo komentarzy:-)

    ReplyDelete
  2. Witaj Aguś !!!

    Trafiłam tu za Ewunią -"Ewoz", i dobrze zrobiłam, prace świetne, jest na co popatrzeć i czego pozazdrościć, pozdrawiam serdecznie, Magnolia57

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!