Tuesday, 30 October 2012

dekoracje z czekolady - wyzwanie na blogu Asia majstruje

Witam i bardzo dziekuje, ze nadal tu ze mna jestescie!

Nie lubie zmiany czasu, jak wyszlam dzis z pracy ciut po 17stej ciemno juz bylo okropnie! Czulam sie jakby juz conajmniej 20sta byla.
Zima zbliza sie wielkimi krokami, lada chwila bede juz nie tylko wracac z pracy po ciemku ale i do pracy chodzic rowniez w ciemnicy, ehh co zrobic. 

Dzis bedzie troszke o czyms innym, powiedzmy na slodko :)


Moj maz mial ostatnio urodzinki i postanowilam tym razem torta zrobic a nie kupic :)
Musze przyznac, ze juz nie pamietam kiedy robilam torta-ale to bylo conajmniej z 10 lat temu...Wstyd sie przyznac, wiem ale jak widze te przepiekne torty w cukierniach to jakos nie umiem sie zmobilizowac, bo one zawsze beda ladniejsze!
No ale tym razem sie uparlam i zrobilam :) Zeby nie byl juz tak calkiem zwykly, chcialam jakos go ozdobic, dodac cos troszke innego. Spedzilam wiec kupe czasu przegladalac filmiki na youtube, az w koncu trafilam na cos co mi sie bardzo spodobalo a o czym wczesniej nie slyszalam :)

Tak wiec wiem juz jak sie robi czekoladowe listki !
Moje wyszly tak - na zdjeciu w sumie jeden, ktory sie uchowal, reszta zostala od razu oszamana :p


No i jeszcze jeden a w zasadzie 2 czekoladowe tworki :) 



Niestety dopiero nastepnego dnia po urodzinach wpadlam na pomysl, zeby zrobic zdjecia tym moim czekoladowym wariacjom wiec niestety na zdjeciach jedynie to co sie zachowalo :)




Tutaj filmik jak sie takie i inne dekoracje robi: 

 

Musze przyznac, ze najbardziej spodobalo mi sie nowe przeznaczenie szablonow do wytlaczania kartek :)  Udalo mi sie znalesc moje, od miesiecy nie uzywane i sprobowac czy to serio da sie zrobic - i da sie i na zywo efekt wyglada jeszcze lepiej!


No a skoro juz sie pokusilam o zrobienie czegos totalnie innego niz dotychczas, postanowilam wziac udzial w wyzwaniu u Asi





A noz widelec sie uda :)

jesli podobaja sie Wam moje czekoladowe tworki, od 12 listopada mozecie na nie glosowac na blogu Asi


6 comments:

  1. Ja też mam takie szablony do wytłaczania, muszę poeksperymentować. Szkoda, że nie zdążyłaś zrobić zdjęcia tortu :(

    ReplyDelete
  2. Jestem pod wrażeniem! Takimi prostymi sposobami osiągnęłaś niesamowity efekt, tort musiał wyglądać przepięknie! Dziękuję za udział w wyzwaniu, trzymam kciuki i pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Dziewczyny wy to macie talenty :)

    ReplyDelete
  4. haha! Świetne widzę coś takiego po raz pierwszy

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!