Sunday, 14 October 2012

purple & green

Witam wszystkich serdecznie w te przepiekne niedzielne popoludnie!

U mnie jakims cudem w koncu pojawilo sie slonce i do tego nieobo bezchmurne, cos cudownego :)

Zimno co prawda, grzejniki w domku juz cieplutkie ale samo slonko takiej jakiejs radosci i mobilizacji dodaje :)

Udalo mi sie wydziergac kolejne korale, tym razem w tonacji sliwkowo zielonej :)



W sumie nie wiem jak mnie naszlo na takie kolory ale bardzo mi sie te combo podoba :)


A tu z nieco innym tlem :)


Dzis znowu latalam po ogrodku z aparatem wiec zdjecia z tlem plenerowym jesli mozna to tak ujac :)
Jakos lepiej robi mi sie zdjecia na zewnatrz, przy sztucznym swietle kolory jakies takie przeklamane mi wychodza :/ 


A zeby nie bylo, ze u mnie caly czas takie piekne slonko to oto prosze moment z dnia wczorajszego:


Grad padal i to na maxa, moze te dzisiejsze slonko to tak na pocieszenie po wczoraj :)


11 comments:

  1. Na tle cegieł dużo lepsze wychodzą zdjęcia moim zdaniem. To przed ostatnie w ogóle the best. Korale cudowne jak zawsze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tak wlasnie sobie pomyslalam po dodaniu zdjec :-) ciesze sie,ze te moje dzerganie sie podoba ;-)

      Delete
  2. cały czas próbuję nauczyć się robienia tych kuleczek, ale jakoś nie wychodzi :/ jednakowoż nie przestanę próbować, bo Twoje korale tak mi się podobają, że muszę takie mieć!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja dzis zaczelam robic weza;-) nawleklam jak mi sie wydawalo kosmiczna ilosc koralikow z intencja zrobienia korali i zonk...ledwo na bransoletke starczylo...

      Delete
  3. Świetne połączenie kolorów na jesień, takie energetyczne!

    P.S. Też lubię, kiedy zamówienie wymaga zrobienia czegoś nowego, ale zawsze jest lekka obawa czy wyjdzie i się spodoba :) A propos czegoś nowego, zapraszam na wyzwanie:
    http://asia-majstruje.blogspot.com/2012/10/wyzwanie-2-czas-zaczac.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje za zaproszenie, juz mi cos nowego chodzi po glowie :-) zobaczymy co z tego wyjdzie :-P

      Delete
  4. Śliczne :) przepiękne zestawienie kolorów :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. bardzo fajne, choć zdjęcia nie przedstawiają niestet sliwki
    pozdrawiam

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!