Friday, 5 October 2012

rainy days...

Witam Was w te piatkowe, u mnie mega deszczowe, popoludnie!

Pogoda na weekend nie zapowiada sie rewelacyjnie wiec cos czuje,ze bede kisic w domu :/

A przez to, ze ostatni tydzien byl rowniez mega mokry i ponury, wiecej czasu bylo na dzierganie :)

Tak wiec swiezutkie, jeszcze cieplutkie korale :)





 No i pare sladow po deszczu




Zaczelo sie robic juz tak zimno i ciemno szybciej i...jakos taki jakby nastroj juz swiateczny  mnie dopadl...Tak wiem, ze dopiero poczatek pazdziernika! Zazwyczaj jakos tak nie moge wczuc sie w klimat swiat az do ostatniej chwili a tym roku prosze jaki psikus...Najchetniej juz bym zaczela szukac prezentow pod choinke...Ciekawe, czy bedzie mnie tak trzymac az do swiat czy zanim przyjdzie grudzien to ja juz bede o wielkanocy myslec haha
Ale na swoje usprawiedliwienie mam to czego juz sporo na polkach sklepowych:



No i nie powstrzymalam sie i skusilam sie na czerwoniutkie wrzosy :)
Tylko jakos na zdjeciu wygladaja bardziej rozowo..


a

Buziaki i udanego weekendu Wam zycze!

12 comments:

  1. Przepiękne są te Twoje korale!!

    ReplyDelete
  2. piękne te wrzosy :D ja miesiąc temu szukając ozdobnych taśm w jednym ze sklepów widziałam już na półce czerwonego renifera :D
    piękne korale :D

    ReplyDelete
  3. korale świetne, bardzo mi się podoba jak dobrałaś kolorystykę :)

    ReplyDelete
  4. Przepiękne korale w cudownej tonacji! Wrzosy wyglądają na dorodne, ciężko już tak ładne znaleźć.

    ReplyDelete
  5. Piękne korale :) śliczny kolor :) i byle o wiosny :) pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  6. Bardzo tutaj miło:). Piękne kolory i piękne prace!. Pozdrawiamy z Pasji.

    ReplyDelete
  7. cudne kolorki, wspaniale wygląda

    ReplyDelete
  8. Agnieszko Twoje prace są cudowne. Bardzo ładne te korale :)
    Ściskam
    Kasia

    ReplyDelete
  9. Wrzosy piękne. W Tarnowie tez już jesiennie i zimno :(

    ReplyDelete
  10. Witaj Agnieszko,cieszę się,że mnie odwiedziłaś.Robisz piękne rzeczy a kolory jesieni mnie urzekły.Uwielbiam takie.

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!