Sunday, 21 October 2012

red & blue

Witam Wasz w te sloneczne niedzielne popoludnie!

U mnie mialo dzis padac ale poki co pogoda przepiekna, sloneczko swieci i az chce sie wyjsc na spacer:)

Osatni tydzien mialam mega pracowity i na Uniwerku i w domu. Totalny sajgon z analiza danych - wyobrazcie sobie dokumenty w excelu, gdzie kazdy ma minimum kilkanascie tysiecy rzedow....mozna doslownie dostac oczaplasu!
Poza tym duuuzo krwi bylo ostatnio oj duuuzo. Na szczescie nie mojej :) Jakos musialam sie wreszcie zabrac za izolacje DNA z krwi bo ostatnio duzo prob przyszlo a ja totlanie nie mialam na nie czasu :(
A profesor, w piatek, chyba zeby mnie dobic przed weekendem, zapytal kiedy bedzie nastepny artykul gotowy....nic tylko sie chyba musze w koncu rozpączkować.

W domu glownie meczylam koralikowa bransoletke...Ale o tym w nastepnym poscie bo jeszcze nie udalo mi sie kupic do niej zapiec :(

Zrobilam tez korale, strasznie mi sie podobaja, sa takie jakies inne niz zwykle:) Szydelkowe kulki sa niby niebieskie ale to taki jakby jeansowy niebieski, miejscami ma, jak na jeansach, troszke jasniejsze miejsca, niestety nie bardzo mi sie udalo to na zdjeciach uchwycic :( 
Do powiedzmy jeansowego niebieskiego pasowal mi czerwony, a zeby nie bylo nudno pomiedzy kulkami sa koleczka w kolorze starego zlota. A zamiast tasiemki tym razem jest sznurek :)











Pozdrawiam cieplutko i dziekuje, ze tu ze mna jestescie!


14 comments:

  1. cudo! pracochlonne takie korale? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mi troszke czasu zeszlo na nie :)

      Delete
  2. Fajne zestawienie kolorów :) super korale :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Piękne korale! Bardzo mi się podoba to połączenie kolorów.:)

    ReplyDelete
  4. Świetne korale :) Sznurek zamiast tasiemki to bardzo fajny pomysł - wygląda świetnie :) Kolorystycznie też wszystko pasuje! Kiedyś próbowałam dziergać korale, ale niestety nie mam do tego ręki :(

    ReplyDelete
  5. Przepiękne korale, wspaniałe połączenie, a sznurek dopasowałaś idealnie!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Rzeczywiście te korale są bardzo udane! Mają kolor idealnie pasujący do jeansów, że jak to się powszechnie mówi: "wynosisz je" ;) Naprawdę super, lubię niebieskości u Ciebie :) Współczuje nawału pracy :( mam nadzieję, że chociaż lubisz to co robisz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no na szczescie lubie to co robie ale czasem to niewiadomo za co sie najpierw zlapac :)

      Delete
  7. Ten turkusowy kolorek bardzo się mi podoba

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładny naszyjnik. Uwielbiam to połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  9. Ale piękne cudo! Wspaniałe kolory!
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny i udział w zabawie :)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!