Monday, 12 November 2012

glosowanie rozpoczete + wyroznienie :)

Witam wszystkich tu zagladaczy!

Jest juz prawie 22 a ja nadal w pracy siedze....Dopiero sie uwinelam z robota i stwierdzilam, ze zanim sie doczlapie na autobus i dojade do domu to poczekam jeszcze tu godzinke az maz bedzie wracal z pracy to mnie zgarnie :) Musze przyznac, ze troche tu ciemno i strasznie....:/ nawet sprzataczki juz poszly....jakos w ciagu dnia nie slychac jakie te wszystkie urzadzenia wydaja strasznie dzwieki....


Na poaczatek chcialam Was zachecic do glosowania, ktore sie dzis rozpoczelo na blogu Asia-majstruje. Ja rowniez wzielam udzial w wyzwaniu, zglaszajac moje czekoladowe tworki :) A co, nie mozna tylko samych korali wiecznie dziergac :) A takie czekoladowe dodatki kazdemu polecam, w miare latwo sie je robi a pieknie mozna udekorowac ciasta. No i ile radosci, ze sie samemu zrobilo a nie kupilo :) no i taniej oczywiscie :)



Tak wiec jesli ma ktos ochote to zapraszam >> tu <<




 
No a teraz WIELKIE podziekowania dla Mada Art Vison za otagowanie mojego bloga, bardzo mi milo :)



Pytania jakie otrzymalam i moje odpowiedzi:

1.       Jakiej słuchasz muzyki? - hmmm nazwijmy to ciezszym brzmieniem :)

2.       Jak się relaksujesz i przy czym? chyba przy ogladaniu komedii, wiem to okropne ale wtedy moge sie totalnie wylaczyc, nie myslec o pracy itd :)

3.       Blogowanie jest dla Ciebie… niezla frajada haha

4.       Jak jest Twoja największa pasja? hmmm poza bizuteria to chyba moja praca.....to nie zart :) tak konkretniej to genetyka molekularna

5.       Gdzie odnajdujesz inspiracje do tworzenia? chyba wszedzie :) 

6.       Marzy mi się…wycieczka gdzies w ciepelko, gdzie blekitna woda i palmy :)

7.       Czy robisz zakupy w sklepach internetowych? tak 

8.       Jaką książkę polecasz na jesienne wieczory? Intruz

9.       Na jaki film wybrałabyś się po raz drugi? Avatar

10.   Jaki prezent sprawiłby Ci największą radość? ja w sumie ciesze sie ze wszystkiego, nawet jesli sa ta mega pierdoly :)

11.   Sukces, który wspominasz najczęściej? ostatnio to zdobycie grantu na kontynuacje badan (robienie PhD)


A oto lista blogow, na ktore dzisiaj padlo :)



Moje pytanka:


1. spioch czy ranny ptaszek?
2. jaki okres z zycia wspominasz najlepiej?
3. pracujesz czy sie uczysz?
4. najfajniejszy prezent jaki otrzymalas?
5. bez czego nie ruszasz sie z domu?
6.  potrawa, ktora do tej pory najbardziej Ci smakowala?
7. zakup, ktory Cie rozczarowal?
8. najlepszy prezent, ktorym kogos obdarowalas?
9. ulubiona bizuteria?
10. do czego najtrudniej jest Ci sie zmobilizowac?
11.najlapszy sposob na chandre?



Uff dobrnelam do konca :)

Dobranoc :-D



14 comments:

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, zresztą drugie takie samo w ciągu kilku dni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo sie nalezalo! :) i nie tylko ja to zauwazylam :)

      Delete
  2. czekoladki świetne no i gratuluję oczywiście wyróżnienia :)

    ReplyDelete
  3. Dziekuje pieknie za wyroznienie:) Zaraz odpowiadam na pytanka:) Widze, ze za granica tez dopisuje Ci brak polskich znakow:) Mam ten sam problem:)Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie moge sie doprosic meza zeby zmianil na komputerze w domu, w pracy nie mam co liczyc na zmiane :)

      Delete
  4. Widzę że mamy wiele wspólnego. Gratulacje z okazji tak prestiżowej nagrody i cieszę się że robisz to co lubisz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki:) wiem wiem, ze mamy wiele wspolnego hyhy

      Delete
  5. dziękuję ślicznie :) zaraz się zabiorę za nie
    gratuluję grantu :) coś niesamowitego

    ReplyDelete
  6. Dziękujemy pięknie za wyróżnienie.Wyróżniamy Was wszystkich i podziwiamy piękne Wasze prace:)Pozdrawiamy z Pasji:)

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!