Sunday, 4 November 2012

korale-morski+fiolet

Dzis bedzie szybciutko bo mam urwanie glowy..

Moj ogrodek odwiedza dzis sroka z polamanym (chyba) skrzydlem. Byla juz pare razy, dzwonilam na pogotowie ratunkowe dla dzikich zwierzat ale nie przyjada jesli nie mam zwierzaka na widoku :/ No a nie mam. Sroczka raz sie pojawia a raz znika a nie jestem niestety w stanie jej zlapac :( Pomimo, ze jej skrzydlo troszke 'zwisa' to jest raczej ruchliwa, biega skacze nawet raz ja na garazu widzialam. Nie jest z nia wiec az tak zle, tylko kurcze sie martwie zeby nie zostala kolacja dla jakiegos kota...




 





 Kolorki ciutke przeklamane bo caly czas leje i jest mega ponuro no a zdjecia z lampa blyskowa niestety nie wychodza mi tak jakbym chciala :/


8 comments:

  1. Świetne korale wyczarowałaś ;-) Bardzo podoba mi się ten zestaw kolorystyczny.pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Dzieki dziewczyny!!! Ja rowniez pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twoje kulki :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. piekne!!! mozna by takie sobie zamowic?? zapraszam przy okazji na moje candy http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/2012/11/candy-po-raz-pierwszy.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. a mozna by :) proponujesz swietny bukiet, zaraz sie po niego dopisze :)
      pozdrawiam

      Delete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!