Saturday, 17 November 2012

swiatecznie

Witam Was cieplutko!

Ostatnio mam taki zapiernicz, ze po powrocie do domu marzy mi sie tylko pojscie wreszcie spac.... Jesli tak maja wygladac moje kolejne 3 lata na uniwerku to ja chyba serio nie wiedzialam na co sie decyduje!...

Mialam dzis tez isc do labu bo sie totalnie z niczym nie wyrabiam ale sie nie zwleklam z lozka :( Poki co mam w planie wybranie sie tam po poludniu tylko czuje, ze chyba jakies chorobsko mnie dopada...a ja nie mam czasu chorowac! :/

Wczoraj musialam zalatwic pare spraw zwiazanych ze studiami w centrum i pomyslalam, ze moze wreszcie uda mi sie kupic jakies prezenty na swieta. Musze sie strescic bo chcialabym je wyslac rodzince jak najszybciej bo potem to beda szly mega dlugo i moga nie zdazyc dojsc na czas :/

Obeszlam masa sklepow i co?...i NIC totalnie nic nie kupilam! masakra jakas :(

Wrocilam do domu padnieta i wkurzona ehhh 
Nie cierpie wracaz z zakupow z pustymi rekoma! :)

no ale zrobilam Wam kilka zdjec jak wyglada centrum mojego miasta - tylko kilka i nie sa super jakosci, ciezko zrobic zdjecie jak pelno ludzi wszedzie :)







Ostatnio totalnie nie mialam czasu na robienie bizutkow, do tego cos jest nie tak z moja lutownica wiec sreberko, za ktore mialam w planie sie zabrac, znowu musi  poczekac :(

Buziaki, trzymajcie sie! 
udanego weekendu zycze!
 :)

17 comments:

  1. ooo... ostatnie zdjęcie podoba mi się strasznie! u nas jeszcze w ogóle nie ma ozdób na mieście, ale za tydzień już pewnie zaczną się pojawiać :)
    a beaded beadsy wcale nie są takie trudne, ja swojego pierwszego zrobiłam ze 3-4 lata temu i za pierwszym razem nawet nie był jakiś specjalnie pokraczny ;) ze swojej strony mogę polecić filmik http://www.youtube.com/watch?v=LYk5yEGQ_sc a gdyby coś nie wychodził, to zawsze możesz przyjść do mnie na mailowe korepetycje ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe dzieki! cos czuje, ze pomoc bedzie potrzebna :)

      Delete
  2. O kurcze. Ten wiatrak wygląda jak statek kosmiczny. Skojarzyła mi się jedna z książek J.Chmielewskiej "Lądowanie w Garwolinie", tak sobie wyobrażałam tamtejszy prom kosmiczny.... ;)
    Buziaki
    P.S. Kup rodzince prezenty w polskich sklepach internetowych i podaj ich adresy ;)

    ReplyDelete
  3. "ich", tzn.sklepom podaj adresy rodziców ;) (się zakręciłam ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tylko do tego albo ja musialabym miec konto w PL albo the sklepy konto walutowe :)

      Delete
  4. Zapraszam na moje Candy:D
    http://koziolekhobby.blogspot.de/2012/11/pierwsze-candy-u-koziokad.html

    ReplyDelete
  5. Też zaczynam myśleć o prezentach. Przed samymi świętami w sklepach będzie pewnie bardzo tłoczno. Lepiej mieć to już odhaczone ;)

    ReplyDelete
  6. Ale pięknie no w Tarnowie tak jeszcze nie ma cudnie

    ReplyDelete
  7. Puk puk! Co tam słychać??? Tak zamilkłaś :( Czekamy na nowy wpis :)

    ReplyDelete
  8. Witam, zapraszam do bobmonierkowej zabawy. Pozdawiam lawendowo :)
    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    ReplyDelete
  9. Its like yοu rеad my minԁ! You apρeaг to know
    so much about this, like yοu wrote the book in it or something.
    I thіnκ that уou саn do wіth a few pics
    tο drive the mesѕage home a little bіt, but otheг than that, this
    іs fantastiс blog. A fantаstic rеad.
    I'll certainly be back.

    My blog tens 7000

    ReplyDelete
  10. Gοod site you havе here.. Ιt's hard to find quality writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

    Stop by my website ... how to make money buying and seling cars for profit

    ReplyDelete
  11. Good ԁay! I κnoω this is kіnd of off tοpic but I was wondering if уou kneω wheгe
    I could locate a сaptcha plugіn for my comment form?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm hаving difficultу
    finding one? Thanks a lot!

    Feel free tο visit my wеb site - dallasseocompany1.com

    ReplyDelete
  12. świetne miejsce na świąteczne zakupy!

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment, I love reading them!